Na Češkem si z določenimi ukrepi prizadevajo, da bi zmanjšali cene goriva. Eden od ukrepov je ukinitev obveznega dodajanja biogoriv fosilnim gorivom, druga pa je ukinitev cestnega davka za osebne avtomobile in gospodarska vozila do največje dovoljene mase 12 ton. Češki minister za finance Zbynek Stanjura je pojasnil, da pri obeh omenjenih ukrepih ne gre za začasne ampak kar za stalne ukrepe.
Češka republika je obvezno dodajanje biodizla fosilnemu plinskemu olju sicer uvedla leta 2007, dve leti pozneje pa so začeli tudi bencinu dodajati bioetanol. Dobavitelji goriv morajo trenutno bencinu dodajati vsaj 4,1 odstotka bioetanola, dizlu pa vsaj šest odstotkov biodizla.
Češka vlada meni, da je vpliv biogoriv na obremenjenost okolja precej sporen, poleg tega pa je ta rešitev že nekaj časa zastarela. Ko je napovedal spremembe, je češki premier Petr Fiala povedal, da z biogorivi služi le nekaj podjetij. Dodal je, da bi ukrep njihovim kmetom omogočil, da na poljih pridelajo več žita, kar je v trenutnih razmerah bolj smiselno. Ukinitev cestnega davka naj bi po drugi strani pomagala predvsem majhnim in srednjim podjetjem.
Vsi strokovnjaki se ne strinjajo, da bo ukinitev biogoriv zares vplivala na ceno bencina in dizla. Češki ministre za gospodarstvo Jozef Sikela je na Twitterju celo komentiral, da ukinitev biogoriv sploh ne bo vplivala na cene fosilnih goriv. Tudi generalni tajnik češkega združenja prevoznikov Vojtech Hromiř meni, da se bosta zaradi ukinitve biogoriv ceni bencina in dizla zmanjšali kvečjemu za eno do dve češki kroni oziroma za 0,04 do 0,08 evra na liter, kar se v denarnicah voznikov ne bo preveč poznalo.
pocebitev od 4 do 8 centov na liter. in pravijo to je malo, zelo malo. ok 10 litrov je 80 …
Končno ena pametna poteza,ki dokazuje,da so ti emisijski standardi le podlaga za zaslužkarstvo elit,učinek na okolje pa še večja obremenitev …