Ob prenovi GT line tudi za peugeot 2008

Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008 Foto: Peugeot 2008 Prenovljeni peugeot 2008
Peugeot je po treh letih prenovil svojega križanca B segmenta - model 2008. Oblikovne spremembe so minimalne, obogatena je paleta motorjev, nova je oprema GT line, napredek je bil narejen na področju povezljivosti.
Oglej si celoten članek

Dizajn francoski oblikovalci niso bistveno spreminjali. Najbolj opazna novost so žarometi s črnim ozadjem in tridimenzionalni "kremplji". 2008 ostaja robusten - na to nakazujejo obloge blatnikov, navpična prednja okrasna maska in spodnji ščitniki pod odbijači, kot tudi strešni prtljažni drogovi, okrasni profil zadnjih vrat in prtljažna vrata.

GT line tudi za 2008

Novost je stopnja opreme GT Line, ki poudarja športnost in ekskluzivnost. Ta stopnja opreme je univerzalna pri vseh modelih.

GT Line stoji na kolesih z ekskluzivnimi 17-palčnimi platišči eridan z diamantno dodelavo in v sijajni črni barvi. Kromane dodatke iz serijske opreme nadomeščajo črni elementi, in sicer okrasni profil prednje okrasne maske, okrasne obrobe meglenk, pokrovi vzvratnih ogledal in strešni prtljažni drogovi. Prednja okrasna maska ima v tem primeru rešetko v črni kromani barvi (Black Chrome) in napis v športni rdeči barvi, zadnji spodnji ščitnik pa je iz nerjavnega jekla in mu je dodano še okrasno ustje izpušne cevi. Na prednjih blatnikih in na prtljažnih vratih so dodani monogrami GT Line.

Rdeče-črna tematika

GT line v notranjost prinaša pragove iz nerjavnega jekla z napisom Peugeot, aluminijaste obloge pedalov in preproge z rdečo obrobo. Visoko nameščeno instrumentno ploščo osvetljuje krog diod led rdeče barve, ki se ujema s temo RedLine zaslona na dotik. Po prednjih sedežih in zadnji sedežni klopi, po naslonih za roke v vratih, zaščitnem mehu in ročaju prestavne ročice, ročaju ročne zavore in majhnem volanskem obroču so prepredeni rdeči prešivi. Ta dva elementa sta sicer iz polnega zrnastega usnja. Rdeče obrobe, ki krasijo vratne kljuke, najdemo tudi na varnostnih pasovih.

Vsebina telefona se preslika na ekran

V notranjosti je bil ob prenovi poudarek na svetlem ambientu. Zadnja sedežna klop je deljiva v razmerju 1/3-2/3, prostornina prtljažnika meri med 410 in 1400 litri, odvisno od postavitve sedežev.

Sistem za nadzor oprijema Grip Control je na voljo pri bencinskih in dizelskih motorjih ter pri ročnih ter samodejnih menjalnikih. Vgrajen je v kombinaciji z zimskimi pnevmatikami (Mud + Snow).

Novost na področju povezljivosti je funkcija mirror screen, ki vozniku omogoča, da na zaslonu na dotik vozila podvoji zaslon svojega pametnega telefona; podpira tehnologiji,mirrorlinkTM in apple carplay.

V ponudbi so motorji Euro6 PureTech in BlueHDi ter ročni in samodejni menjalniki. Na razpolago so motorji z močjo od 60 do 96 kilovatov in emisijami CO2 med 90 in 114 g/km.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.