Novost tudi pod pokrovom motorja

Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio Foto: Žurnal24 Renault clio
Renault. V skladu s trendom zmanjševanja agregatov so cliu četrte generacije namenili mali bencinski motor z le 0,9 litra prostornine, ki mu je v pomoč turbopuhalo, zaradi česar je boljša izbira od osnovnega 1,2-litrskega bencinskega agregata, a tudi 1.200 evrov dražja.
Oglej si celoten članek

Francozi so trivaljnik razvili povsem na novo. Iz manj kot litra gibne prostornine je razvojnikom uspelo iztisniti za večino potreb zadovoljivih 66 kilovatov moči in 135 njutonmetrov navora; od tega je 90 odstotkov navora vozniku na voljo že v nizkih vrtljajih. To se v kombinaciji z majhno maso, ki komaj presega eno tono, pozna pri speljevanju z mesta in prehitevanju, turbina pa poskrbi tudi za dobro zvočno kuliso.

Velika razlika v porabi

Foto: Žurnal24 Renault clio Motor z 0,9 litra prostornine je v prvi vrsti namenjen mestnim in primestnim potrebam – kombiniran je tudi s sistemom stop-start –, manj pa vožnji po avtocesti. Z vključenim sistemom Eco, ki nekoliko omeji moč motorja, je lahko poraba krepko manjša od petih litrov, medtem ko se majhna prostornina in pet prestav ročnega menjalnika močno poznajo pri višjih hitrostih, ko poraba pri vožnji v klanec na avtocesti skoči tudi čez osem litrov. Preseneča podvozje, ki je trše kot pri predhodniku, a še vedno udobno požira neravnine, tudi pri bolj športni vožnji pa dokazuje, da bi zmoglo opraviti s številnejšo konjenico.


Tehnološki napredek dvigne ceno, zato je pred nakupom vredno premisliti tudi o nakupu enako močnega dizelskega dCi agregata. Visoko ceno 15.290 evrov z opremo dobro založenega testnika voznikom nekoliko približa 1.800 evrov popusta, ki ga naredi cenovno bolj konkurenčnega.

Foto: Žurnal24 Renault clio Podatki o vozilu: (Renault clio dynamique energy TCe 90 stop&start)
Motor: 998 cm3, dizelski, 90 KM, 66 kW pri 5.250 vrt.
Navor: 135 Nm pri 2.500 vrt./min.
Poraba na testu: 6,5 litra/100 km (mešani cikel), izpust 105 g CO2/km
Zmogljivosti: 182 km/h, 12,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 10.990/15.2900 evrov

Plusi: Zunanji videz, odzivnost motorja, lega na cesti, vzmetenje, oprema.

Minusi: Zvočna izolacija pri hitri vožnji, cena testnika brez popusta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 11:38 24. Marec 2013.

    Všeč mi je, ker nima avto opcije treh vrat, to je zelo pohvalno. Glede opreme avtomobila pa avto v osnovni …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.