Novi VW polo večji in pameten kot golf in passat

Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo Foto: Volkswagen Volkswagen polo
Volkswagen je v Berlinu predstavil novo generacijo pola. Ta je zdaj večji, širši, uporabnejši, predvsem pa tehnološko bogatejši. VW pravi, da mu v kompaktnem B segmentu vozil ni para. V Nemčiji bo cena zanj manj kot 13 tisočakov.
Oglej si celoten članek

Volkswagnov polo je po ibizi, mi smo jo v Španiji že vozili, drugi model koncerna VW narejen na novi modularni platformi za mala kompaktna vozila MQB A0. To je inženirjem omogočilo, da povečajo medosno razdaljo in vanj vgradijo napredne tehnologije, ki smo jih spoznali s prenovljeno sedmo generacijo golfa, vgrajujejo pa jih tudi v najnovejšega passata.

Tehnološki prvak

"Jasno je, da želimo biti vodilni v tem razredu v Evropi," je ob predstavitvi povedal šef znamke Volkswagen Juergen Stackmann. Velika novost so varnostni asistenčni sistemi, nekatere smo sicer spoznali že pri novi ibizi, a so polu dodali še nove. Polo ima tako sistem za samodejno zaviranje v sili vključno z zaznavanjem pešcev, opozorilo na nenamerno zapustitev voznega pasu, sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, sistem za prečni promet, ko nas ob vzvratni vožnji s parkirnega prostora sistem opozori na vozila, ki prihajajo s strani, polavtomatsko parkiranje ...
Aktivni radarski tempomat, ki samodejno vzdržuje razdaljo do spredaj vozečega vozila, deluje do hitrosti 210 km/h. Šef koncerna VW Herbert Diess zagotavlja, da ima polo več naprednih sistemov kot katerikoli avtomobil tekmecev.

Foto: Volkswagen Volkswagen polo

Tako je tudi prvi z novo generacijo aktivnega zaslona na dotik, ki bo na voljo od velikosti 6,5 do 8-palcev, opcijsko bi bo možno omisliti tudi digitalne merilnike, ki smo jih spoznali v večjih volkswagnih. VW polo je pričakovano veliko večji, kot je bil do zdaj. S 4,053 metra je za 8,1 centimetra daljši, medosje, ki meri 2,56 metra so raztegnili za 9,4 centimetra. Hkrati je širši za 6,9 centimetrov in nekoliko nižji. Prtljažni prostor je iz 280 litrov zrasel na 351 litrov.

Tudi GTI različica

Novi polo bo na voljo s štirimi 1,0-litrskimi trivaljnimi motorji, po dvema atmosferskima MPI in dvema turbo motorjema TSI, ter 1,5-litrskim štirivaljnikom z možnostjo izklopa valjev in 2,0-litrskim štirivaljni motorjem TSI rezerviranim za GTI s 147 kilovatov moči (200 KM). Slednji kombinira šeststopenjski ročni menjalnik ali sedemstopenjski dvosklopčni DSG menjalnik. Del GTI paketa so aero body kit, maska z rdečo linijo, 17-palčna lahka platišča (opcijsko 18-palčna), športno podvozje, športni izpuh z dvema kromanima izpušnima cevema, zmogljivejše zavore in rdeče zavorne čeljusti ter športne sedeže.

Foto: Volkswagen Volkswagen polo

Na dizelski strani sta dve različici 1,6-litrskega turbo motorja TDI. Prvič bo na izbiro tudi različica na stisnjen zemeljski plin (CNG), s čimer ga želijo popularizirati predvsem na italijanskem trgu.
Na voljo bo le v petvratni različici, saj je zanimanje za trivratne model močno padlo. V Evropi bo na prodaj kmalu po javnem razkritju na avtosalonu v Frankfurtu, ki bo na sporedu sredi meseca septembra. V ZDA ga ne bodo prodajali, zato pa si ga bodo lahko omislili Kitajci, prvič pa bo na voljo tudi v Južni Ameriki, kjer ima VW še model gol.

Cene v Nemčiji se začnejo pri 12.975 evrih, kar je slabih 400 evrov kot do sedaj, pri čemer bo sistem za samodejno zaviranje v sili bo del standarden opreme.V prvih štirih mesecih letošnjega leta sta bila v Evropi po prodaji boljša od pola renault clio (proizvajajo ga tudi v Revozu v Novem mestu) in ford fiesta, ki je bila sploh najbolje prodajan avtomobil v Evropi v prvem kvartalu leta in s tem prvič po sedmih letih s prestola izrinila VW golfa.

Bencinski motorji 

• 1.0 MPI s 48 kW / 65KM, 5-stopenjski ročni
• 1.0 MPI s 55 kW / 75KM, 5-stopenjski ročni
• 1.0 TSI s 70 kW / 95KM, 5-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG
• 1.0 TSI s 85 kW / 115KM, 6-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG
• 1.5 TSI s 110 kW / 150KM, 6-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG
• 2.0 TSI s 147 kW / 200KM, 6-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG

Dizelski motorji

• 1.6 TDI s 59 kW / 80KM, 5-stopenjski ročni
• 1.6 TDI s 70 kW / 95KM, 5-stopenjski ročni/ 7-stopenjski DSG

Naravni plin:

• 1.0 TGI s 66 kW / 90KM, 5-stopenjski ročni

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • Ivo
    17:20 7. September 2017.

    Kolega je pol leta po izteku garancije menjal motor na svojemu TDI polu. Dokler se bo to dogajalo, dragi VW …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.