Gre za peto generacijo modela, ki na trg prihaja kot kombi, družinski enoprostorec, mestni dostavnik in avtodom. Pomembna novosti pri modelu, ki je do danes našel več kot tri milijone kupcev, je, da je zasnovan na prečni modularni platformi (MQB), kar pomeni, da je lahko digitaliziran in opremljen z asistenčnimi sistemi kot zadnja generacija golfa.
Njegova prednost pred paleto osebnih vozil pa je še vedno vsestranskost, ki mu jo zagotavljajo velike notranje dimenzije in obilico prostora. Zagotovilo za to sta dolga medosna razdalja in širša drsna vrata. V novem caddyju cargo maxi lahko zdaj prevažate dve euro paleti.
Z najnovejšo razvojno stopnjo platforme MQB je caddy dobile številne nove tehnologije, skupno pa ima kar 19 asistenčnih sistemov. Med novosti spada travel ssist, ki – prvič v kakšnem Volkswagnovem gospodarskem vozilu – omogoča asistirano vožnjo v celotnem hitrostnem območju. V kombinaciji z novim sistemom je novo zasnovani večfunkcijski volan opremljen s kapacitivnimi senzorji, ki zagotavljajo precizno zaznavanje dotika brez sile, tako da ne prihaja do napačnih opozoril.
Novost v vseh izvedbah je asistenca za zavijanje levo. To je dodaten pripomoček, ki denimo preprečuje nezgode pri zavijanju čez nasprotni vozni pas. Novost je še asistenca za manevriranje s prikolico trailer assist, kakršno poznamo iz crafterja (olajšuje vzvratno manevriranje s prikolico).
Prva stična točka med vozilom ter voznikom in sovoznikom so bodisi analogni instrumenti z digitalnim večfunkcijskim prikazovalnikom. Glede na izbrani paket opreme je vozilo serijsko ali opcijsko opremljeno z radijskim in navigacijskim sistemom z zaslonom na dotik – z diagonalo 6,5 palca (16,51 cm), 8,25 palca (20,96 cm) ali 10,0 palca (25,4 cm). Za uravnavanje klimatske naprave se zdaj prvič uporabljajo preprosti digitalizirani drsniki pod infotainment sistemom.
Nov je tudi dizajn. Daljša medosna razdalja (prej: 2.682 mm, zdaj: 2.755 mm) je posledično prinesla bolj dinamična proporcionalna razmerja. Oblikovalci so lahko zasnovali povsem novo obliko karoserije. Caddy, ki je lahko opremljen z do sedmimi sedeži, je dobil številne nove elemente, na primer panoramska streha z 1,4 m2 veliko stekleno površino in opcijsko električno zapiralno asistenca za drsna vrata in zadnji dvižni pokrov. Prvič je opremljen s sistemom keyless access za odpiranje in zagon brez ključa.
Bistvo se skriva v prostornosti. Caddy cargo ima tovorni prostor s prostornino 3,1 m3 (po standardu SAE V6), cargo maxi pa s prostornino 3,7 m3. Osebne in kombi izvedbe so serijsko opremljene s petimi sedeži; modele – bodisi kratke ali dolge – je mogoče opcijsko naročiti z dvema sedežnima vrstama, kot pri predhodnikih s tretjo sedežno vrsto. Novost je ta, da lahko zdaj sedeža v tretji vrsti kar najbolj fleksibilno posamično izgradite iz vozila. V osebnih in kombi izvedbah so sedeži v drugi in tretji vrsti še vedno poklopni in zložljivi. Kombi in družinski enoprostorec imata v prtljažniku kapaciteto do 2.556 litrov (prtljažnik naložen do stropa, do prve sedežne vrste, z izgrajeno drugo sedežno vrsto), če pa je v vozilu pet oseb, pa prostornina prtljažnika, naloženega do višine zadnjih sedežnih naslonjal zmanjša na 1.213 litrov. Pri kombiju in enoprostorcu meri dolžina tovornega prostora do prve sedežne vrste 1.913 mm, maksimalna širina med kolesnima ohišjema pa 1.185 mm.
Novosti so se zgodile tudi pri štirivaljnih motorjih. Gre za agregate naslednje evolucijske stopnje, prav vsi so opremljeni s filtri za trdne delce. Volkswagen gospodarska vozila je za TDI-motorje z močjo 55 kW (75 KM), 75 kW (102 KM) in 90 kW (122 KM) s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim avtomatiziranim menjalnikom z dvojno sklopko prvič uporabil novo tehnologijo twindosing; prek dveh katalizatorjev SCR in s tem realiziranega dvojnega vbrizgavanja aditiva AdBlue so se emisije dušikovih oksidov (NOX) v primerjavi s prejšnjim modelom močno znižale.
V ponudbi bo še turbobencinski motor (TSI) z močjo 84 kW (114 KM), sledila naj bi še turbomotor na zemeljski plin (TGI na osnovi TSI-ja, a s 96 kW/130 KM) in priključni hibrid (eHybrid). V ponudbi bo tudi štirikolesni pogon 4Motion.
Caddy v Slovenijo prihaja na začetku decembra. V tovorni cargo različici bo treba za izvedenko z dvolitrskim TDI motorjem s 75 kilovatov moči (102 KM) odšteti 20.849 evrov, za enako motorizirano osebno različico pa 23.990 evrov.
Dizelsko sranje