Audi TT je že dodobra uveljavljen model, lahko bi celo rekli, da postaja kultni model. Prodajajo ga namreč od leta 1998 naprej.
Z uporabo lahkih materialov so maso vozila znižali na 1230 kilogramov, to je 50 kilogramov manj kot doslej. Dizajnerji so se pri snovanju tretjega TT-ja držali smernic prve generacije, ki velja za oblikovalsko klasiko. To velja predvsem za retro detajle.
Vseeno nakazuje nove oblikovalske smernice podjetja - oblika pragov ustvarja svetlobni rob, pokrov motorja je ploščat, široki koloteki „rišejo“ geometrijsko telo, stekleno ohišje deluje kot samostojen element ... Po vzoru na limuzine višjega razreda bo v kratkem dobil visokotehnološke matrične LED žaromete in dinamične smernike, ki delujejo tako, da se se svetleče diode prižigajo in ugašajo v tisto smer, kamor zavija voznik.
Tehnologije na pretek
TT se lahko pohvali z obilico najmodernejših tehnoloških sistemov, kot so MMI navigacija z MMI touch vmesnikom, audi connect, parkirni sistem, sistem izbire voznega načina, posebnost je 680W 5.1 kanalni audio sistem s podpisom prestižne znamke Bang & Olufsen, ki je zmožen prilagajati zvok in izničiti moteči hrup …
Zmogljiv bencinski in varčen dizelski agregat
Serijsko je TT opremljen s šestsopenjskim ročnim menjalnikom, v kombinaciji z bencinskima motorjema pa je na voljo tudi S tronic samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Za bencinsko gnani model je treba odšteti vsaj 38.020 evrov, za dizelski pa 38.190 evrov. Letos želijo pri nas prodati okoli 20 avtomobilov.