Subaru je pokazal naslednika leta 2012 predstavljenega modela BRZ, ki je nastal v tesnem sodelovanju s Toyoto. BRZ in GT86 prve generacije sta se v zgodovino zapisala kot dva izmed najboljših športnih avtov iztekajočega desetletja, hkrati sta bila tudi med cenovno najbolj dostopnima. Zasluga, da so se tudi najbolj veščim voznikom med obiranjem ovinkov usta širila v širok nasmeh, je bila v lahki gradnji in neverjetni agilnosti podvozja. Še največja kritika je bila, da je imel atmosferski bokserski motor premalo moči za polni izkoristek zmogljivosti.
Zdaj se zgodovina piše znova, japonski znamki sta skupaj razvili naslednji generaciji obeh modelov. Subaru je končni izdelek pokazal prvi. Pri dvovratnem kupeju BRZ ostaja klasična športna zasnova motorja spredaj in pogona zadaj. Zunanji izgled je bolj evolucija kot revolucija. Tudi sicer pri Subaruju pravijo, da so zasledovali filozofijo enostavnosti in zabavnosti, ne pa kompliciranosti in preobilja neuporabnega. Celo ročna zavora je klasična.
Glavna novica pri novincu je seveda motor, ki so mu prostornino iz 2,0 povečali na 2,4 litra in povišali moč na 168 kW (228 KM), višji je tudi navor. Še vedno gre za bokser zasnovo, ko po dva valja stojita v 180-stopinjskem kotu proti ostalima dvema. Način vgradnje motorja pa prinaša celo še nižje težišče kot v predhodniku. Menjalnik je lahko ročni ali avtomatski. Oba imata šest stopenj, ima pa avtomatik posebni športni režim, ko deluje v prid bolj dinamični vožnji.
Notranjost ima zasnovo 2+2, torej sta zadnja dva sedeža bolj zasilne narave. Ju je pa mogoče poklopiti in s tem precej povečati prostor za prtljago. Prednja sedeža sta nizka in nudita športno bočno oporo.
Seveda je preskok naredil glede raznih asistenčnih sistemov. VOznik ima pred seboj sedempalčni digitalni zaslon, na katerem lahko prilagaja podatke. Na sredini pa je osempalčni zaslon. Avto je povezljiv s telefoni, pri višjih stopnjah opreme je mogoče spremljati tudi telematične podatke z dneva na pisti. Sistem nadzora zdrsa omogoča kar pet različnih nastavitev delovanja.
Razporeditev mase med prednji in zadnji del je "skoraj idealna". V primerjavi s prejšnjo platformo nova nudi več vzvojne trdnosti, ohranja pa nizko maso in zmogljivosti. Prednje vpetje je tipa McPherson, ki pa je posebej prilagojeno za agilno in hkrati udobno vožnjo. Zadaj je vzmetenje tipa dvojne noge.
Subaru je sporočil, da bodo BRZ (in bodočo toyoto) izdelovali v njegovi japonski tovarni Gunma. Prodaja bo stekla na začetku jeseni 2021.