Novi SL: trije so ga že kupili

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Foto: M. P. Mercedes-Benz SL Foto: G. P. Mercedes-Benz SL Foto: G. P. Mercedes-Benz SL
Peta generacija kultnega Mercedesovega kupe kabrioleta SL je ob dveh prenovah na trgu vztrajala več kot desetletje. Šesta generacija prihaja z bolj ekološkimi, a tudi zmogljivejšimi agregati in razponom cene med 100 in 200 tisoč evri.
Oglej si celoten članek

SL na avtomobilistični sceni vztraja 60 let, s čimer si je prislužil naziv kultni avtomobil. Glede na prestiž in visoko ceno se tovrstne generacije ne menjajo kot hlače, zato je zadnja na trgu vztrajala kar deset let. To je dovolj dolgo obdobje, da kljub dvema prenovama v tem času v Stuttgartu ponujajo novinca, ki ga boste sodeč po besedah uvoznika videli tudi na naših cestah.

140 kilogramov lažji

SL je avtomobil za voznike, ki zahtevajo največ. Kot predhodni model (predstavili so ga leta 2001) ima novi SL trdo zložljivo streho. Karoserija je skoraj v celoti izdelana iz aluminija, zaradi česar je za 140 kilogramov lažji, kar se pozna tako pri vozni dinamiki kot porabi.

Foto: G. P. Mercedes-Benz SL Poleg novega, bolj oglatega videza, kombiniranega z nizkimi linijami, ki je povzet po najnovejših primerkih modelov z zvezdo, je novi SL večji in drugačen tudi znotraj, kjer so izboljšali ergonomijo. Dodali so novo luksuzno oblazinjene sedeže in aktivne vzglavnike, podprte s sistemom Neck-pro, ki ob nesreči zmanjšujejo možnost poškodbe vratu. Za dodaten prestiž so dodani številni okrasni elementi iz izbranega lesa ali alternativno iz aluminija.

Pranje stekel z odprto streho

Novosti je veliko, med njimi izpostavljamo sistem Magic Vision Control, ki čistila za pranje stekel ne razpršuje več od spodaj, ampak od zgoraj navzdol. S tem so omogočili pranje stekel tudi v primeru, ko ima avtomobil spuščeno streho. Avtomobil je na cesti suveren zahvaljujoč prilagojenemu aktivnemu vzmetenju, dober občutek daje elektromehanični volan.

Lastnike razvaja streha magic sky, ki ob pritisku na gumb zatemni streho in tako zagotavlja potrebno senčenje v sončnih dnevih, ozvočenje Bang & Olufsen, multimedijski vmesnik command, znotraj je nov aktivni parkirni sistem s podporo kamere, prostoročno zapiranje prtljažnih vrat ...

Začetek nad sto tisočaki

Novi motorji BluDIRECT po zagotovilih tovarne obljubljajo do 29 odstotkov nižjo porabo. Na začetku bosta ponudbo sestavljala dva bencinska modela, SL350 z 3,5-litrskim V6 motorjem in močjo 225 kilovatov ter model SL500 z 4,7-litrskim V8 biturbo motorjem z močjo 320 kilovatov. Oba modela sta kombinirana z 7G-tronic plus menjalnikom, prav tako imata oba najvišjo hitrost elektronsko omejeno na 250 km/h, s tem da SL350 do 100 km/h pospeši v 5,9 sekunde, SL500 pa v 4,6 sekunde. Za prvega je treba odšteti najmanj 101.590 evrov, za močnejši SL500 pa se cene začnejo pri 137.890 evrih.

Foto: Gregor Prebil Mercedes-Benz SL Še maja prihaja tudi SL 63 AMG različica s 5,5-litrskim V8 bencinskim motorjem s 395 kilovati moči in sedemstopenjskim športnim menjalnikom AMG speedshift MCT, za katerega je treba odšteti 194.900 evrov, z njim pa od 0 do 100 km/h pospešite v 4,3 sekunde. Jeseni bo pogonsko paleto oplemenitil še šestlitrski biturbo V12 SL 65 AMG s 463 kilovati moči in najvišjim navorom 1000 Nm.

Trije pri nas že prodani

70 SL-ov pete generacije je bilo prodanih v Sloveniji, od tega jih je zgolj polovica ostala pri nas. Zadnji dve leti se pri nas sploh ni našlo kupca, ob prihodu nove generacije pa so prodani že trije, še dva do štirje pa ostajajo v prodajnih načrtih do konca leta.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • d
    08:09 9. Maj 2012.

    nad tem trem, ki so ga že kupili bi bilo potrebno poslati dacarje

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.