Koncept je zasnovan za evropski trg, na prihod serijskega modela pa bomo morali počakati do prihodnjega leta. S-max je bil prvič predstavljen leta 2006, Ford pa je do danes prodal kar 350.000 modelov. S-max je bil vzrok, da je Ford privabil nove kupce, ki prej niso prisegali na njihovo znamko vozil.
Oblika je nova. Prve fotografije koncepta razkrivajo družinski obraz z veliko zračno režo. Zadaj so ozki žarometi, ki nekoliko spominjajo na limuzinsko različico focusa. Za pogon so izbrali povsem novi štirivaljni 1,5-litrski motor iz družine EcoBoost.
Novi in izboljšani sistemi
Pri Fordu niso pozabili niti na najnovejšo različico večpredstavnostnega sistema Sync za lahkotno povezljivost in upravljanje bluetooth naprav, opremljen je tudi z brezžičnim dostopom do interneta, ter sistem MyFord touch, ki omogoča upravljanje nekaterih funkcij z za dotik občutljivim zaslonom ali prek govornih ukazov. Tehnologia vitkih sedežev omogoča, da se sedeža v tretji sedežni vrsti v dno zložita z enim samim potegom.
Senzorji merijo srčni utrip
Fordov EKG-sedež s spremljanjem srčnega utripa beleži voznikov srčni utrip in daje dolgoročne podatke o delovanju srca, ki bi jih bilo sicer treba spremljati v zdravstvenih centrih, ter s funkcijo Ford SYNC nudi možnost priklopa za opozarjanje oddaljenega zdravstvenega delavca na nenavadno delovanje ali lahko celo sproži sisteme aktivne varnosti, da v nujnem primeru prevzamejo nadzor. Sistem za spremljanje ravni sladkorja v krvi, povezan s funkcijo Ford SYNC, bi lahko opozoril starše na morebiten akutni napad sladkorne bolezni pri otroku, ki bi spal na zadnjem sedežu.
V centralni konzoli bo velik ekran, na katerem bo voznik lahko na delu ekrana spremljal podatke o vozilu, oziroma podatke navigacije, sopotnik pa bo na drugem delu ekrana gledal film ali nanizanko.