Novi S-max bo nadzoroval delovanje srca

Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept Foto: Ford Ford S-max concept
Ford bo v Frankfurtu predstavil koncept nove generacije pri nas priljubljenega družinskega enoprostorca S-max, ki bo do zob oborožen z novimi tehnologijami, tudi za nadzor delovanja srca potnikov.
Oglej si celoten članek

Koncept je zasnovan za evropski trg, na prihod serijskega modela pa bomo morali počakati do prihodnjega leta. S-max je bil prvič predstavljen leta 2006, Ford pa je do danes prodal kar 350.000 modelov. S-max je bil vzrok, da je Ford privabil nove kupce, ki prej niso prisegali na njihovo znamko vozil.

Oblika je nova. Prve fotografije koncepta razkrivajo družinski obraz z veliko zračno režo. Zadaj so ozki žarometi, ki nekoliko spominjajo na limuzinsko različico focusa. Za pogon so izbrali povsem novi štirivaljni 1,5-litrski motor iz družine EcoBoost.

Novi in izboljšani sistemi

Foto: Ford Ford S-max concept S-Max concept je opremljen z najnovejšimi tehnologijami. Fordova napredna tehnologija za komunikacijo iz avta v avto omogoča pogovor iz vozila s podobno opremljenimi vozili za opozarjanje v primeru bližanja voznika po napačnem pasu na avtocesti, ali če se je vozilo ustavilo na potencialno nevarnem kraju, denimo v nepreglednem ovinku na cesti. Fordov sistem inteligentne zaščite s preprečevanjem naleta ugotovi, da se pred vozilom nahaja pešec in če je trčenje neizogibno, samodejno zavira. Napredna različica sistema za pomoč pri parkiranju z možnostjo ostrega bočnega parkiranja, pomočjo pri zapuščanju parkirišča in opozorilnikom nasprotnega prometa predstavlja naslednjo generacijo Fordove tehnologije parkiranja, ki zmore nadzirati krmiljenje, izbiro vozne prestave ter gibanja naprej in nazaj, ter vozniku z opozarjanjem na bližajoča se vozila pomaga pri zapuščanju parkirišča.

Pri Fordu niso pozabili niti na najnovejšo različico večpredstavnostnega sistema Sync za lahkotno povezljivost in upravljanje bluetooth naprav, opremljen je tudi z brezžičnim dostopom do interneta, ter sistem MyFord touch, ki omogoča upravljanje nekaterih funkcij z za dotik občutljivim zaslonom ali prek govornih ukazov. Tehnologia vitkih sedežev omogoča, da se sedeža v tretji sedežni vrsti v dno zložita z enim samim potegom.

Senzorji merijo srčni utrip

Foto: Ford Ford S-max concept


Fordov EKG-sedež s spremljanjem srčnega utripa beleži voznikov srčni utrip in daje dolgoročne podatke o delovanju srca, ki bi jih bilo sicer treba spremljati v zdravstvenih centrih, ter s funkcijo Ford SYNC nudi možnost priklopa za opozarjanje oddaljenega zdravstvenega delavca na nenavadno delovanje ali lahko celo sproži sisteme aktivne varnosti, da v nujnem primeru prevzamejo nadzor. Sistem za spremljanje ravni sladkorja v krvi, povezan s funkcijo Ford SYNC, bi lahko opozoril starše na morebiten akutni napad sladkorne bolezni pri otroku, ki bi spal na zadnjem sedežu.

V centralni konzoli bo velik ekran, na katerem bo voznik lahko na delu ekrana spremljal podatke o vozilu, oziroma podatke navigacije, sopotnik pa bo na drugem delu ekrana gledal film ali nanizanko.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.