Cenovno ugodni novi MG ZS naj bi še bolj prestrašil konkurenco

Foto: MG MG ZS Hybrid Foto: MG MG ZS Hybrid Foto: MG MG ZS Hybrid Foto: MG MG ZS Hybrid Foto: MG MG ZS Hybrid Foto: MG MG ZS Hybrid
Nova generacija MG ZS hibridni različici je napoved dostopnega in zmogljivega kompaktnega križanca. Namesto baterijske različice pa Kitajci pripravljajo nekaj drugega.
Oglej si celoten članek

Znamka MG je predstavila naslednjo generacijo zelo uspešnega kompaktnega križanca ZS. Gre za neposrednega konkurenta dacii duster in njemu podobnim. Za zdaj so glede hibridne različice znane cene v Združenem kraljestvu, ki se začnejo pri dobrih 21 tisoč funtih oz. okoli 25 tisoč evrov. To je manj od tamkajšnjih cen primerljivih glavnih konkurentov, kamor sodijo na primer renault captur, toyota yaris cross ali nissan juke. 

Ker gre za hibridno različico, bo novinec izvzet iz povečanih carin na kitajska vozila. Cene za trge znotraj EU še niso znane.

Skoraj dvesto "konjev"

MG v lasti kitajskega velikana SAIC je kljub izzivom, ki jih imajo z evropskimi carinami, odločena nadaljevati doslej zelo uspešno oživitev te znamke. Prav model ZS je bil pred več kot petimi leti tisti, s katerim so znova začeli mamiti Evropejce, z električno verzijo ZS EV so dokazovali, da uporaben baterijski avto ni nujno drag. 

Vmes je bil ZS že konkretno prenovljen, zdaj pa je povsem nova generacija po prepričanju njegovih ustvarjalcev pridobila vse potrebno, da konkurenci še naprej pošteno meša štrene. Tako naj bi bil precej boljši ne le v tehnologiji, temveč tudi pri udobju in zmogljivostih.

Foto: MG MG ZS Hybrid

Najnovejša generacija je bila za zdaj predstavljena v hibridni različici, imenuje se MG ZS Hybrid+. Kasneje naj bi se ji pridružila še povsem bencinska opcija. Glede električnega pa so Kitajci povsem spremenili ploščo. Več o tem v okvirčku. 

Hibridni ZS uporablja isti pogonski sklop kot manjši MG3, kar pomeni, da uporablja 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, spojen z električnim motorjem. Kombinirana moč je konkretnih 144 kW oz.195 KM, od tega 100 kW odpade na električni motor z 250 Nm navora. Številke torej kažejo, da ima pri hibridnem sklopu glavno besedo med vožnjo elektrika, ko je to le mogoče.

Baterija ima 1,83 kWh, kar omogoča krajše etape brezemisijske vožnje, posledično pa zelo ugodno porabo goriva pod petimi litri. 

In kaj bo z električno različico?

Dosedanji ZS EV ne bo imel neposrednega naslednika, poroča AutoExpress. Pri MG so se odločili, da bodo manjšega električnega križanca izdelali povsem na novo. Temeljil bo na baterijski platformi, kot ji ima MG4.

Avto bo predstavljen prihodnje leto.

Tako zunanjost kot notranjost sta evolucija dosedanjega MG oblikovanja, ki gre v smer opaznosti, a hkrati tudi uporabnosti, pri kateri uporabnik ne bo ničesar pogrešal. Še več, tudi za novo generacijo ZS pri znamki obljubljajo bogato naložene pakete oprem, standarden je 12,3-palčni sredinski zaslon. Prtljažnik ima 443 litrov, kar je celo nekoliko manj od predhodnika, je pa zato s podiranjem naslonjal zdaj 1.457 litrov prostora, kar je konkretno več.

 

Foto: MG MG ZS Hybrid

Serijski je paket asistenčnih sistemov MG Pilot (adaptivni tempomat, mrtvi koti ...), prav tako pa tudi sedemletno jamstvo. 

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 16:24 30. Avgust 2024.

    Kot ponavadi se vrag skriva v oodrobnostih, in sicerv tem, da ima elektrika glavno besedo, kadar je le mogoče. Nima …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.