Novi mercedes-benz C-coupe

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe Foto: Mercedes-Benz Mercedes-benz C coupe
Mercedes-benz C-coupe nove generacije se je le pokazal. Vedeli smo, v katero smer bo zapeljal. Če je njegov limuzinski brat razred C imenovan tudi "baby S", potem je za C-coupeja vzdevek kot na dlani: "baby S-coupe"!
Oglej si celoten članek

Mercedes-benz C-coupe je na nek način logično nadaljevanje zgodbe, ki so jo v Stuttgartu začeli z zastavonošo S-om in vsemi modeli, ki so sledili. Znano je, da je bila zunanja oblika tako S kot S-coupeja v veliki meri plod Roberta Lešnika, slovenskega šefa zunanjega dizajna pri Daimlerju. In njegov pečat nedvomno nosi tudi C-coupe. 

Od predhodnika se novi C-coupe razlikuje praktično v vsem, tudi v merah, saj je konkretno zrasel. Daljša je tudi medosna razdalja.

Nos z diamantno masko sicer spominja na model CLA, čeprav so serijska  polna LED svetila bolj v maniri S-a. Tudi prek kupejevske strehe in proti zadku je dvovratnik vse bolj podoben S-coupeju. Zadaj so prav tako nameščena markantna vodoravna LED svetila, zanimiv je detajl integriranega spojlerja.

Zna peljati sam

Znotraj pa vseeno ne gre pričakovati armaturne plošče, sestavljene iz ekranov, kot pri S-coupeju. Novinec je glede tega precej podoben klasični C limuzini, kar pa ne pomeni, da so varčevali pri materialih in naprednih rešitvah. Prisoten je športni pridih, strešno okno je serijsko, zadaj sta dva sedeža.

Pri znamki v spremnem besedilu navajajo dolg seznam različnih varnostnih pripomočkov, ki smo jih že vajeni iz C-ja, in po zaslugi katerih bo C-coupe nedvomno eden najvarnejših avtomobilov na svetu. Velja omeniti polavtomatskega pilota, ki deluje vse do hitrosti 130 km/h in sledi prednjim vozilom, četudi ne obstaja obcestnih oznak. 

Leteča preproga tudi zgolj z dvema vratoma

Tu je še prvič v tem velikostnem razredu kupejev markantno airmatic zračno vzmetenje z aktivnim prilagajanjem cestišču, pa aktivni parkirni asistent, 360-stopinjska kamera, HUD zaslon ... Možnost personalizacije avtomobila s pomočjo različnih paketov in še dolgim seznamom ostalih dodatkov je prav tako "standard".

Za zdaj so pri Mercedes-Benzu predstavili le model C300, v katerega je vgrajen znani 2,0-litrski motor s 180 kW (245 KM) in 7-stopenjskim menjalnikom. Gotovo pa bodo sledile še ostale različice, vključno z AMG. 

dezurni@zurnal24.si

 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 19:36 14. Avgust 2015.

    Fantastično. Kako lep avto!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.