Mercedes s slovenskim podpisom, ki spreminja pogled na male avtomobile

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A
Po Mercedesovi predstavitvi ne bo nič več enako kot je bilo. Razkrili so tehnološkega malčka, pod obliko katerega se je podpisal slovenski genij oblikovanja, ki mu je namenil bolj agresiven videz.
Oglej si celoten članek

"Vsi Mercedesovi modeli manjši od razreda C, niso pravi mercedesi," še danes "trobijo" marsikateri ljubitelji avtomobilov. Po petkovi predstavitvi novega Mercedesa razreda A v Amsterdamu bi morali utihniti tudi tovrstni kritiki. Novi najmanjši mercedes, ki bo javnosti razkrit čez dober mesec dni na avtomobilskem salonu v Ženevi, bo spremenil mnenje in pogled na kompaktne avtomobile. Zanj so zapisali, da je "pametni telefon na kolesih", ne moremo pa spregledati, da je v marsičem zelo podoben najbolj prestižnemu mercedesu razreda S!

Avto Kitajski mercedes za 9.000 evrov

Kupovali ga bodo mladi

Glavna tarča Mercedesa z novim razredom A bodo mladi evropski kupci, ki cenijo visoko tehnologijo in dinamičen izgled. Kolesa lahko merijo do 19-palcev, serijsko pa so 16-palčna. "Mercedes A je pametni telefon na kolesih," je ob razkritju poudaril šef Daimlerja Dieter Zetsche in svoje besede podkrepil s podatki o novem avtomobilu, kjer poleg nove oblike zunanjosti, kjer vključno z novimi LED trikotnimi žarometi in veliko masko s trikrako zvezdo na sredini ne skriva sorodnosti z novim CLS (pod zunanjo obliko se je podpisal šef za zunanje oblikovanje pri Mercedesu Slovenec Robert Lešnik), še posebej izstopa potovalna kabina, ki ima lahko v celoti digitalni podpis. Multimedija je povsem nova in v najbolj prestižni izvedenki zelo spominja na tisto v Mercedesovi admiralski ladji razredu S.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A

"Hey mercedes"

Prednji del notranjosti A-ja zaznamuje nenavaden dizajn armaturne plošče, ki se od enih do drugih vrat razteza v enem kosu, medtem ko sta nanjo postavljena dva velika "plavajoča" digitalna zaslona. Serijski 'adijo' klasičnim vgrajenim števcem, torej. Prvič si je v razredu A za doplačilo možno omisliti tudi head-up zaslon. Osrednja pozornost na novinarskem razkritju je pripadla novemu multimedijskemu sistemu MBUX (Mercedes-Benz User Experience), ki ima sposobnost učenja zahvaljujoč umetni inteligenci, omogoča pa povsem nov nivo upravljanja z glasom, ki ga lahko aktiviramo s stikalom ali, če izgovorimo čudežni besedi "Hey Mercedes".

Razred A je zaradi drugačne umestitve sedežev in A-stebričkov precej bolj pregleden navzven in tudi prostornejši, kar naj bi še posebej občutili ob sedenju zadaj. Prtljažnika je za 370 litrov, hkrati je tudi precej bolj praktičen od dosedanjega modela, obljubljajo v Stuttgartu.
 

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A

Avto Slovenski guru oblikovanja spregovoril o najbolj norem mercedesu do zdaj

Kombinacija velikosti zaslonov je odvisno od opreme 7,0- 7,0 palca, 7,0 - 10,25 palca ali 10,25 - 10,25 palca. Obljubljajo ogromno možnosti pri prilagajanju barv in materialov v notranjosti. Po zgledu športnejših modelov znamke pa poseben okrasni element "turbinske" odprtine za prezračevanje z vgrajeno ambientalno osvetlitvijo. Višji opremski nivoji poznajo celo hlajenje in masažo na sedežih!

Mercedes razreda A je najbolj aerodinamičen model v svojem razredu s koeficientom upora 0,25.

Omogoča to kar znajo največji mercedesi

"Zaradi vsega naštetega trdimo, da je to lahko tudi pametni telefon na kolesih," je dejal Zetsche, ki ni pozabil omeniti velikega napredka pri varnosti, predvsem aktivni, ki so jih lahko vgradili, ker je vozilo postavljeno na nadgrajeno platformo MFA.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A

Avto Mercedes k nam pripeljal prvi premium poltovornjak

Avto je zmožen polsamodejne vožnje, kar smo spoznali pri najbolj prestižnih Mercedesovih modelih razreda S in E. Med preostalimi naprednimi funkcijami so sistem kamer, ki pokrivajo dogajanje 360 stopinj okoli vozila, kar voznik v obliki ptičjega pogleda spremlja na osrednjem zaslonu v vozilu. 

Nova AMG serija Mercedes-AMG pljuča priklopil na elektriko!

Mercedes bo s četrto generacijo razreda A, ponudil širok nabor bencinskih in dizelskih turbo motorjev, med njimi naj bi se znašel tudi 1,3-litrski bencinar, ki je nastal v sodelovanju s skupino Renault-Nissan-Mitsubishi. V nadaljevanju lahko pričakujemo tudi različice AMG. Prvi kupci bodo lahko novi razred A v Evropi naročili že meseca marca, kmalu po ženevskem avtomobilskem salonu pa ga lahko pričakujemo tudi v Sloveniji.

Foto: Mercedes-Benz Mercedes-Benz razreda A

Pri Mercedesu si nadejajo, da bodo z novim A-jem še za kakšno desetletje pomladili kupce svojih kompaktnih modelov. To jim je uspelo prav z akualnim razredom A, ki so ga, naj vas spomnimo, novinarjem iz vsega sveta razkrili prav v Sloveniji leta 2012. Takrat je bil na premieri tudi zurnal24.si. 

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.