Po novem načrtu infrastrukturnega ministrstva bo praktičen del izpita za kategorijo B mogoče opravljati tudi v Ajdovščini, Tolminu, Idriji in Ilirski Bistrici, kjer to zadnje leto ni bilo mogoče. Za kategorije A1, A2 in A pa v Litiji. Seveda pod pogojem, da se kandidata preveri skladno z zahtevami pravilnika, ki ureja opravljanje vozniškega izpita.
Leta 2014 objavljeni pravilnik, ki je zmanjševal število izpitnih centrov in krajev, kjer je mogoče opravljati izpit, tako ni držal prav dolgo. Že po manj kot pol leta je novi minister z občinami razpravljal o težavah, ki jih je ta prinesel.
Ukinjanje v imenu zahtevnejše izpitne infrastrukture
Odločitev o ukinitvi nekaterih izpostav je pred slabim letom najbolj razburila kraje, kjer praktičnega izpita ni bilo več mogoče opravljati, saj so opozarjali na precej višje potne stroške za kandidate in na dodatno centralizacijo države. Nekdanji minister Samo Omrzel pa je takrat zagovarjala mnenje, da se z ukinitvijo manjših izpitnih centrov izenačili pogoje za vse kandidate, saj bo izpitna vožnja tako odslej potekala le še na trasah, kjer je mogoče voziti tudi po zahtevnejši infrastrukturi.
"Bistveno povečanje materialnih stroškov in števila zaposlenih na izpitnih centrih"
Tudi zdajšnji minister Peter Gašperšič, ki je pod novim pravilnikom podpisan, pa je še februarja zavrnil pobudo državnega svetnika Uroša Brežana, da bi se praktični deli vozniškega izpita opravljali, kjer so izpolnjeni pogoji za to. V svojem odgovoru je tako navajal, da "današnja pričakovanja glede prometne varnosti zahtevajo, da se praktični deli vozniškega izpita opravljajo v krajih, v katerih zahtevnost prometnega okolja kot celote omogočajo preverjanje znanj, spretnosti in obnašanja v prometu v skladu s predpisi, doktrino in duhom časa, v katerem živimo".
Gašperšič pa je tako navajal še, da bi z vidika delovanja izpitnih centrov povečanje števila krajev, kjer se izvajajo praktični preskusi, to pomenilo, da "bistveno povečanje materialnih stroškov in števila zaposlenih na izpitnih centrih", saj bilo potrebno v vseh dodatnih krajih zagotoviti ustrezne prostore za delo izpitnih komisij, službena vozila za prevoz in večje število zaposlenih zaradi izgube časa na poti.
Na dodatna pojasnila ministrstva, na podlagi česa so določili dodatne kraje, kjer bo mogoče opravljati praktičen del izpita, še čakamo in jih bomo objavili takoj, ko jih prejmemo.
Dejstvo je, da je v Ljubljani in Maribour najtežje opraviti izpit. Koliko ljudi poznam, ki so šli delat v Cerknico/Postojno …
Voznik iz Črnomlja dobi enako vozniško kot nekdo iz Ljubljane!<br />V Črnomlju imajo en semafor, nobenega krožišča, ni avtoceste in …
Problem je v tem: kaj pa ko jo bo? <br /><br />To je nekako kot vozniska za avtomatik. Lahko jo …