Gre za osmo generacijo Volkswagnove uspešnice. Na ceste bi morala prispeti že to jesen, a se je predstavitev najbolje prodajanega avtomobila v Evropi zamaknila. Kljub temu na vsake toliko časa fotografi ujamejo novinca v objektiv. Tokrat pa jim je uspelo fotografirati osnovno različico z jeklenimi platišči in okrasnimi pokrovi platišč (radkapami), na zadnjem delu pa ni "lažnih" kromastih odprtin za izpuh, ampak je cel element narejen iz plastike.
Pričakovano je, da bo šlo za oblikovno evolucijo, saj je to preverjen recept nemškega proizvajalca vozil.
Kaj vemo o 8. generaciji golfa?
Golf osme generacije bo narejen na VW MQB modularni platformi, kot navajajo specializirani nemški avtomobilski mediji, pa bo novinec bolj praktičen, še zmogljivejši, bolj ekonomičen in še bolj prostoren. Materiali bodo taki, kot smo jih navajeni v avtomobilih višjega cenovnega razreda, enako velja za vgrajene tehnologije. Po že prej znanih podatkih bo novi golf širši kot zdajšnji, prostornejši bo tudi prtljažnik, ki naj bi imel volumen 400 litrov.
V motorni ponudbi je pričakovati motorje s prostornino od litra do dva litra prostornine. Dizel ostaja v ponudbi. Električne različice golfa ne bo več, saj bo njegovo mesto zavzel električni hatchback volkswagen I. D.
VW golf že neverjetnih 45 let trdno drži evropski primat. Samo lani so jih na evropskih trgih prodali 502.752, od tega je kar na 44 trgih (EU, EFTA, vzhodna Evropa) najbolj priljubljen model. V Sloveniji je bilo lani prvič registriranih 2.461 novih golfov. Je pa kljub 1. mestu v Evropi lani Volkswagen prodal skoraj devet odstotkov manj golfov, kar jasno kaže, da je čas za naslednika.
Naj bi pa bil zato golf na voljo v dveh hibridnih izvedenkah kot mehki hibrid in priključni (plug-in hibrid). V ponudbi ostajata športni različici golfa, GTI in R, kot tudi karavanska različica. Od novih tehnologij se omenja nov večpredstavnostni sistem, head-up zaslon, samodejno zaviranje, ukazovanje z gestami, digitalna instrumentalna plošča ... Vse to kar poznamo že v zdajšnjem golfu, najslajše tehnološke bonbončke pa še skrivajo.
Težave pri vzpostavitvi proizvodnje
Precejšnje težave pri vzpostavitvi proizvodnje naslednje generacije najbolj prodajanega evropskega avtomobila. Avto bo premiero najverjetneje doživel septembra na avtosalonu v Frankfurtu. A čeprav bi moral takoj potegniti naprej voz najbolj prodajanega evropskega avta in s tem kot najpomembnejši Volkswagnov model zagotoviti nov pospešek v nujno potrebnem denarnem toku, pa se začetek polne proizvodnje golfa očitno odmika.
Nova generacija golfa ob tradicionalnem evolucijskem popravku zunanjosti napoveduje velik preskok naprej pri digitalizaciji in asistenčnih sistemih.
Po nedavnem poročanju Spiegla naj bi koncern do konca leta tako izdelal le okoli 10.000 novih golfov namesto "najmanj okoli 80.000," kot je bilo sprva načrtovano. Zakasnitev polne proizvodnje ima namreč tudi stranske posledice, saj pomeni, da bodo morali zdajšnjo sedmo generacijo obdržati v proizvodnji dlje od načrtov. S septembrom pa začnejo veljati novi strožji okolijski standardi, zelo priljubljeni 1,5 TSI motor, ki poganja vsakega četrtega izdelanega golfa, pa ni pripravljen na ta prehod. Pri VW naj bi se zato sprijaznili, da bodo prodali manj avtov, stroški proizvodnje pa bodo narasli, na podlagi notranjih informacij pišejo pri Spieglu. Uradno se VW ni odzval.
In kaj je na tem golfu drugače kot na vsakem do sedaj pa vsi so isti enaki kakor koli želite …
Oh kako dolgocasni so te vwagni, glih za uspavanko🦉