Novi ford tourneo connect deluje zelo znano

Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect
Ford je predstavil povsem novo generacijo prijatelja družin in kampiranja, model tourneo connect. Nove povezave so dobrodošle.
Oglej si celoten članek

Čeprav gre za povsem nov avto pod okriljem Forda, pa oblika in tehnologija delujeta zelo znano. Za osnovo namreč služi Volkswagnov caddy. Nova generacija je rezultat tesnih vezi, ki jih vzpostavljata avtomobilska velikana na mnogih področjih. Namesto da bi Ford šel v lasten drag razvoj, je združil moči, kar je v tej kategoriji vozil nekaj povsem običajnega. Pomislite le na berlinga in njegove brate trojčke, ali pa kangooja in premijsko nemško različico. 

Od sodelovanja ima tourneo veliko koristi, saj je pridobil zelo moderno zasnovo, ki omogoča uporabo številnih naprednih sistemov. Hkrati je prvič na razpolago s štirikolesnim pogonom, pa tudi bencinski motorji imajo možnost dvosklopčnega menjalnika. Ford sicer uporablja svoje oznake za motorje ecoboost in ecoblue, gre pa seveda za Volkswagnove motorje TSI in TDI. Tudi powershift menjalnik je v resnici DSG. 

Foto: Ford Ford tourneo connect

Foto: Ford Ford tourneo connect

Moderen in prostoren

Najnovejši tourneo connect je sicer zelo prilagodljiv in praktičen avto, ki je na voljo v dveh dolžinkih merah, odvisno od dolžine medosja. Zahtevnejši uporabniki bodo lahko posegli po sedemsedežni različici. Prednost notranjosti je, da jo je mogoče prilagajati trenutnim potrebam, saj se sedeži tako tretje kot druge vrste zlagajo, preklapljajo ali pa celo odstranjujejo. Tudi sovoznikov sedež je mogoče preklopiti ali odstraniti, tako da v avtu izginejo celo 3 metra dolgi predmeti, na primer kajak.

Če odstranite drugo in tretjo sedežno vrsto, tourneo connect zagotavlja do 3,1 m3 prtljažnega prostora v različicah L2 in 2,6 m3 v različicah L1.

Velika drsna stranska vrata na vsaki strani vozila pomagajo otrokom in starejšim potnikom vstopati in izstopati v omejenih prostorih, kjer običajnih vrat ne bi bilo možno povsem odpreti. Udobje povečujejo številna držala za pijače, predali in priključki za polnjenje, medtem ko panoramska steklena streha iz programa opreme za doplačilo in dvopodročna klimatska naprava poskrbita za svetlobo in prijetno počutje. Za večjo praktičnost in zaščito so kot dodatna oprema na voljo trpežne gumijaste talne preproge, ki jih lahko preprosto očistite.

Foto: Ford Ford tourneo connect Foto: Ford Ford tourneo connect

Kupci različic Trend, Titanium in Active lahko izberejo tudi ergonomske sedeže s podaljšanimi oporami za noge in štirismerno električno nastavitvijo ledvenega dela, ki imajo certifikat nemške neodvisne organizacije Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR)

Vse različice tournea connect imajo na armaturni plošči serijski 8,25-palčni zaslon, kupci pa lahko pri vseh različicah po želji naročijo 10-palčni zaslon. V tem primeru je med možnostmi tudi Ford Pass, sistem povezave avta v oblaku za posodabljanje na daljavo in številne informacije v živo. Na voljo je tudi aplikacija za nadzor nekaterih funkcij avta. Tourneo connect ponuja 19 tehnologij za pomoč vozniku, s katerimi so potovanja udobnejša, manj zahtevna in varnejša. Na voljo so tudi aktivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakov, nadzor mrtvih kotov in opozarjanje na prečni promet, pa tudi drugi pomočniki. Med novost pri Fordu spada asistent za vodenje prikolice s pomočjo stikala za vzvratna ogledala.

Namesto tradicionalnih merilnikov pa lahko dokupijo 10,25-palčni voznikov multifunkcijski zaslon.

Zdaj na vse štiri

Prvič bosta s tem večnamenskim vozilom tako z bencinskim kot z dizelskim motorjem in obema dolžinama na voljo tudi štirikolesni pogon in samodejni menjalnik.

Linija štirivaljnih motorjev s turbinskim polnilnikom vključuje 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost s 114 KM in 220 Nm navora ter dva dizelska motorja EcoBlue s 122 KM in 320 Nm navora ali 112 KM in 280 Nm navora.

Štirikolesni pogon je na voljo pri različicah z 2,0-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue s 122 KM in šeststopenjskim ročnim menjalnikom. 

Prve dobave avta bodo leta 2022.

dezurni@zurnal24.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.