Novi beetle stavi na čustva

Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle
Beetle, ali po domače hrošč, se je že davno zapisal med legende avtomobilizma. Izvirnik je stavil na množice, novinec, pa čeprav ima korenine izvirnik, pa tudi na čustva voznikov in voznic. V Sloveniji je naprodaj za ceno 17.800 evrov.
Oglej si celoten članek

Beetle je ena najprepoznavnejših ikon avtomobilskega sveta. Poznajo ga po vsem svetu. Nič čudnega, če je bil prodan v več kot 21 milijonih primerkov. Po new beetlu leta 1998 je bil skrajni čas za naslednika, ki pa je boljši približek izvirniku kot predhodnik. Čeprav se bo moral spopasti kar v golfovem razredu, pa gre za pravega posebneža v Volkswagnovi paleti vozil.

Edinstven v več pogledih
Novi beetle je edini volkswagen z okroglimi žarometi, ki lahko svetijo tudi z LED-lučmi. Zrasel je v vse smeri, hkrati je nižji, vetrobransko steklo pa je postavljeno športno pokončno, zaradi česar je bolj dinamičen in markanten. Novinec na slovenskih cestah ponuja velike možnosti individualizacije, za dodaten denar si je mogoče omisliti različne nalepke, embleme ali obeske, ki popestrijo zunanjost, trivratno kombilimuzino pa naredijo edinstveno. Postavljen je na velika kolesa, ki so že v osnovi 16-palčna, nadgraditi pa jih je mogoče do 19 palcev velikosti. Večji je tudi prtljažnik, ki lahko skozi ogromno odprtino, ki omogoča nalaganje tudi velikih oglatih predmetov, pospravi za 100 litrov več prtljage od predhodnika (310 do 905 litrov). Kupcem bo za nameček na voljo 10 barv karoserije.

Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Devet zvočnikov, predal za rokavice …
Notranjost, ki je kombinacija sodobnega in retro sloga, ponuja udobje štirim. Položaj za volanom je po novem bolj športen, čelna plošča, ki je lahko v barvi karoserije, pa je narejena po zgledu izvirnika iz štiridesetih let prejšnjega stoletja. Za boljše vzdušje so dodali ambientalno osvetlitev, ljubiteljem akustike pa povsem nov avdiosistem z devetimi zvočniki. Po zgledu ostalih modelov ima tudi beetle na osrednji plošči LCD-zaslon z navigacijo. V notranjosti ne gre spregledati niti predala za rokavice pred sovoznikom, ki je krasil že izvirnik.

V Sloveniji bodo kupci lahko izbirali med dvema paketoma opreme (Design in bogatejši Sport), beetle pa v osnovi med drugim ponuja sistem ESP, armaturno ploščo v barvi vozila, zvočni sistem z devetimi zvočniki, 16-palčna aluminijasta platišča, večfunkcijski prikazovalnik, ročno klimatsko napravo, tempomat … Na seznamu dodatne opreme so panoramsko strešno okno, ki ga je mogoče tudi odpreti, biksenonski žarometi z LED-svetili, usnje, navigacija …

Foto: Gregor Prebil Volkswagen beetle Prvič z DSG-menjalnikom
Na voljo so trije bencininski motorji (TSI) z močjo od 77 kilovatov (105 KM) do 147 kW (200 KM). Pri najmočnejšem agregatu lahko za doplačilo prvič v beetlu dobite tudi avtomatski menjalnik z dvojno sklopko DSG, v osnovi pa so motorji usklajeni s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Dizel je en, 1,6-litrski z močjo 77 kilovatov, ki je kombiniran s petstopenjskim ročnim menjalnikom, na začetku prihodnjega leta pa se mu bo pridružil dvolitrski turbodizel s 140 konjskimi močmi.

Cena za osnovni  bencinski 1,2-litrski TSI-agregat in opremo sport je 17.861 evrov, dizel stane 19.658 evrov. Uvoznik načrtuje, da se bo leta 2012 562 registriranim beetlom pridružilo 150 novincev. Na začetku leta 2013 naj bi se mu na cesti pridružil še kabriolet.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.