Novi ali le prenovljeni VW-jev delavec?

Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Slovenska predstavitev: Volkswagen caddy Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Pri znamki Volkswagen so najmanjšemu hišnemu dostavniku caddyju namenili oblikovno prenovo, je pa kljub videzu v slogu zadnjih VW-jevih izdelkov.
Oglej si celoten članek

Caddy ima hkrati konkretno modernizirano motorno paleto, je pa težko določiti, ali gre za nov model ali le blažjo prenovo. Zagotovo pa drži cena, ki znaša pri različici furgon 12.990 evrov in vključuje tudi klimo in ESC-sistem. Od danes so na voljo prav vse različice: caddy, maxi, furgon, krpan in maxi furgon. Le na kombinacijo 4 motion pogona in DSG menjalnika, ki sta posamezno že na voljo, bo treba še počakati.

Tipičen hišni oblikovalski slog
Oblikovno je caddy dobil poteze, ki so že postale stalnica novodobnih VW-jevih modelov, se pa spremembe nanašajo predvsem na prednji del, medtem ko so druge razlike manjše ali celo komaj zaznavne. Je pa caddy v primerjavi s predhodnikom skoraj do potankosti ohranil tudi mere, in to pri vseh različicah.



Enake mere, več opreme
Konretnih novosti je bila deležna tudi notranjost, ki je dobila novo podobo volanskega obroča in sredinske konzole, ki sta zdaj prijetnejša na pogled, medtem ko kakovost materialov in ergonomija že prej nista bili vprašlljivi. Več je tudi opreme, vsaj tiste, ki je v tem razredu nismo toliko vajeni. Na voljo so trije paketi opreme, ki pa niso vedno dobavljivi pri vseh karoserijskih in motornih različicah. Del serijske opreme pa so vedno in povsod: ESC, ročna klimatska naprava, električni paket in daljinsko centralno zaklepanje. To pa je več, kot velevajo standardi v razredu. Pri dodatni opremi pa velja omeniti dvoobmočno klimatsko napravo, parkirna pomagala, tovarniško navigacijsko napravo in štirikolesni pogon, ki ga v tem segmentu premore le caddy.

Od sedmih kar šest novih motorjev
Motorno paleto sestavlja sedem motorjev moči od 63 do 103 kilovatov, od teh pa jih je kar šest konkretno prenovljenih oziroma novih. Bencinske barve zastopa prisilno polnjeni 1,2-litrski TSI, ki je na voljo v dveh različicah, s 63 oziroma 77 kilovati največje moči, kombiniran pa je s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Na dizelski strani prav tako najdemo dve različlici 1,6-litrskega TDI s 55 oziroma 75 kilovati in  dva različno močna dvolitrska TDI-agregata z 81 ali 103 kilovati. Pri obeh manjših dizlih je menjalnik prav tako petstopenjski ročni, pri močnejših ima ta prestavno razmerje več. Pri 75-kilovatnem 1.6 TDI in 103-kilovatnem 2.0 TDI pa si lahko kupci omislijo tudi prestavno avtomatiko, in sicer gre v prvem primeru za sedem-, v drugem pa za šestopenjski DSG (edini v tem razredu). Na voljo pa sta tudi različica blue motion, in sicer v kombinaciji s 55-kilovantim 1.6 TDI-motorjem, ter prej omenjeni štirikolesni pogon 4 motion, ki pa ga je za zdaj mogoče naročiti le v kombinaciji z 81-kilovatnim dvolitrskim TDI-motorjem.



Cene od 13 pa do 30 tisoč evrov
Cene za caddy furgona (z 1,2-litrskim TSI-motorjem) se začnejo pri 12.990 evrih, tako motoriziran in opremljen "civilni" caddy pa je tisočaka dražji.  Za krpana pa boste k temu morali dodati še enega tisočaka. Opremski paket trendline (če gre za civilno različico) zahteva dodatnih tisoč evrov doplačila, paket comfortline pa zasoljenih 3.500 evrov. Vrh ponudbe pa bo, ko bo prišel na trg, predstavljal furgon maxi z 2,0 TDI-mootrjem, 4 motion pogonom in šeststopenjskim DSG-jem, ki bo stal okoli trideset tisoč evrov. Omeniti je treba tudi, da je tako kot pri predhodniku krpan različica na voljo z možnostjo odbitka vstopnega DDV, ta pa pri nas predstavlja tudi okoli tretjino celotne prodaje modela. Prepoznati jo je mogoče po predelavi v obliki vgrajene predelne mreže in po kovinskih vsadkih namesto oken v tretji okenski vrsti. Letos naj bi prodali okoli 190 caddyev, prihodnje leto pa naj bi prodaja znašala 550 vozil.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.