Novi 911 za 101.788 evrov

Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Andrej Leban Porsche 911 Foto: Andrej Leban Porsche 911 Foto: Andrej Leban Porsche 911 Foto: Andrej Leban Porsche 911 Foto: Andrej Leban Porsche 911 Foto: Andrej Leban Porsche 911 Foto: Andrej Leban Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Andrej Leban Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911 Foto: Žurnal24 Porsche 911
Porsche 911 je v sedmi generaciji naredil napredek v vseh pogledih, le pri ceni je nazadoval. Zaradi ugodnejše obdavčitve je zdaj v Sloveniji cenejši.
Oglej si celoten članek

"To je avto za uspešne poslovneže, ki so uspeli s trdim delom." Tako ciljne kupce ocenjuje Jernej Dragoš, direktor znamke Porsche v Sloveniji, ki je včeraj v svojem salonu istočasno z drugimi zastopniki po svetu začela prodajo nove, sedme generacije 911 carrere in 911 carrere S. Marca prihodnje leto prihaja še že razkriti kabriolet. V letu 2012 nameravajo skupaj prodati 20 primerkov, računajo na stalne stranke, ki si bodo zaželele najnovejše generacije.

Evolucija oblike

911 ostaja zvest tradiciji oziroma identiteti, kot ob predstavitvi poudarjajo predstavniki znamke. To pomeni, da je po sedmih rodovih še vedno veliko skupnih oblikovnih točk z izvirnikom iz leta 1963, hkrati pa je več kot 90 odstotkov delov v primerjavi s prejšnjo generacijo novih oziroma vsaj prenovljenih.

Evolucija oblike je prinesla nove prednje in ozke zadnje luči, večja so vstopišča za zrak. Nov je zadnji letalski spojler, z boka so ob navezavi linije na prejšnje generacije večja platišča.

Medkolesje 10 centimetrov daljše

Medosna razdalja je zrasla za kar 100 milimetrov, vseeno pa je skupno avtomobil daljši le za 56 milimetrov. Sta pa 32 (spredaj) in 12 milimetrov (zadaj) krajša previsa, strešna linija pa nižja sedem (pri carreri S šest) milimetrov. Kljub temu ostaja pri 4,5 metra dolžine in 1,8 metra širine med kompaktnejšimi športniki. Zaradi obširne uporabe aluminija in drugih lahkih kovin mu je uspelo ohraniti maso v mejah predhodnika.

V notranjosti je zahvaljujoč spremembam več prostora, predvsem za noge. Merilniki in pomembni gumbi ostajajo na tradicionalnih mestih, voznik pa naj bi bil zdaj bolj "integriran" s kokpitom zaradi višje postavljene sredinske konzole, na kateri je ročica menjalnika. Ta je lahko sedemstopenjski avtomatski z dvema sklopkama ali kot prvič doslej sploh ročni s sedmimi stopnjami. Prvih šest ima kratka prestavna razmerja, sedma pa je namenjena varčevanju. Za slednjo skrbijo tudi serijski sistem stop&start, rekuperacija zavorne energije in napredno uravnavanje temperatur motorja in menjalnika.

Visoke končne hitrosti, nižja poraba

Motorja sta dva. Vstopno carrero poganja 3,4-litrski bokser z 257 kW (350 KM), ki avto požene do prvih 100 km/h v 4,6 sekunde (PDK) oziroma 4,8 sekunde (ročni menjalnik). Končna hitrost je šele pri 289 km/h. Povprečna poraba se vrti okoli 9,0 litrov (PDK 8,2). 911 carrera S pa ima 294-kilovatni (400 KM) 3,8-litrski motor in je hitrejša za 0,2 sekunde, porabi pa 9,5 litra goriva (PDK 8,7 litra). Končna hitrost je 304 km/h. Pri Porscheju poudarjajo, da je poraba od prejšnje generacije padla za 16 odstotkov, pri carreri S pa do 14 odstotkov. Pri tem pomaga tudi funkcija "jadranja", ko pri visokih hitrostih sprostitev stopalke za plin hkrati prekine povezavo med motorjem in menjalnikom. Zaradi nižjih izpustov CO2, ki v različici carrera PDK padejo celo pod 200 gramov na kilometer, pa je avtomobil odslej precej manj obdavčen.

Za samo vozno dinamiko poleg motorja in menjalnika skrbi tudi dodelano podvozje in cela vrsta v glavnem doplačljivih pomagal. Začne se s porsche stability managment (PSM) (serijski pri carreri S), porsche torque vectoring (PVS) za prenašanje moči v ovinkih na zunanje kolo in porsche dynamic chassis control (PDCC) za nadzor nagibanja. Za najzahtevnejše je tu še paket sport chrono, ki je bil doslej na voljo le pri 911 GT3 in 911 turbo in med drugim prinaša aktivno gibanje motorja v smeri vožnje. Za doplačilo nekaj čez 10 tisoč evrov so na voljo tudi keramične zavore, ki jih prepoznate po rumeni barvi. Standardne so rdeče barve.

Seznam doplačil za udobje ali tehnologijo je zelo dolg, veliko je na razpolago prirejanja lastnim željam, čeprav cene takrat poskočijo zelo visoko. Osnovna carrera je sicer na prodaj od 101.788 evrov dalje, carrera S pa stane 117.656 evrov. Kabrioleta bosta dražja za okoli 14 tisoč evrov.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 13:56 3. December 2011.

    "To je avto za uspešne poslovneže, ki so uspeli s trdim delom." Hahahhaha hahahaha hahaha

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.