Audi A4 je tudi pri nas, tako v limuzinski kot karavanski različici, na voljo v prenovljeni izvedenki, ki so jih samo lani po vsem svetu prodali okoli 300 tisoč.
Navzven razlike s predhodnikom niso velike. Novost so ostrejše linije in nova oblika žarometov ter LED-luči. Notranjost je bolj elegantna in umirjena, kupci pa imajo po novem več možnosti za prilagajanje videza svojim potrebam. Nov je tudi trikraki volanski obroč.
Bolj kot zunanjosti so v Ingolstadtu pozornost namenili tehnološkim dobrotam, uporabnosti in vozni dinamiki. Tehnološki korak naprej je bil storjen na številnih področjih. Izpostavljamo učinkovitejše delovanje klimatske naprave, izboljšan je sistem za rekuperacijo in zaznavanja utrujenosti voznika. Za doplačilo so na voljo številni sistemi, ki so jih v B-segment vozil preselili iz prestižnejših C- in D-segmenta.
Asistenčni sistem adaptive cruise control od hitrosti 0 do 200 km/h ohranja konstantno razdaljo do spredaj vozečega vozila, pri hitrosti, nižji od 30 km/h, pa v primeru nevarnosti naleta zavira s polno močjo. Audi active lane assist pomaga ohranjati želeno smer vožnje na voznem pasu, audi side assist pa z radarjem nadzoruje območje za vozilom in voznika med drugim opozarja na vozila v mrtvem kotu.
MMI navigacija plus, ki je prav tako del opcijske opreme, med drugim voznika razvaja z velikim trdim diskom, barvnim zaslonom, stikalo za glasnost pa deluje tudi kot tipka za upravljanje z glasbenim sistemom. Bluetooth online v okviru ponudbe audi connect ponuja iskanje interesnih točk z Googlom, druga posebnost pa je dostopna točka WLAN, ki potnikom med vožnjo omogoča, da s prenosnimi napravami brskajo po spletu in pošiljajo elektronska sporočila.
Bolj varčni agregati
Kupci bodo lahko izbirali med tremi menjalniki, ročnim šeststopenjskim, multitronic menjalnikom in S-tronic samodejnim menjalnikom, ter kar 28 različicami pogonskih agregatov. Novost je tretja generacija motorja 1,8 TFSI, ki ima 7 kilovatov več moči in 70 Nm več navora, skupaj pa 125 kilovatov in 320 Nm. Kljub večji moči je poraba s predhodnikom nižja za 21 odstotkov in je 5,6 litra na sto kilometrov. Nov je tudi dizelski trilitrski motor z močjo 150 kilovatov in navorom 400 Nm, ki prihaja kot zamenjava za 2,7-litrski TDI. Novinec, ki ima za 10 kilovatov več moči, porabi 4,9 litra na 100 kilometrov, izpusti ogjikovega dioksida so 129 gramov na kilometer.
Vstopni motor je bencinski 1,8 TFSI z 88 kilovati in ceno 27.850 evrov, na dizelski strani pa je najcenejši 2,0 TDI z 88 kilovati, ki stane 29.420 evrov. Uvoznik skuša opcijske sisteme kupcem za zmernejšo ceno približati s posebnimi paketi opreme. Skupaj z vozili, ki so še ostala na zalogi, je cilj v letu 2012 pri nas prodati okoli 450 vozil modela A4.