Pri koncernu Volkswagen so najavili spremembe pri znamkah Seat in Škoda. »Španski« avtomobili bodo nagovarjali bogatejše kupce, Škodina vozila pa bodo nagovarjala cenovno bolj občutljive kupce, šiše Automotive News Europe (ANE), kjer še pišejo, da bo Škoda izzvala znamke, kot so Hyundai, Kia in celo Dacia.
»Želimo postaviti bolj jasno identiteto svojih znamk v prihodnosti,« je za ANE povedal šef za produktno strategijo koncerna VW Michael Jost in dodal: »Seatovi avtomobili bodo z dizajnom še bolj s čustvi nagovarjali kupce,« kar daje vedeti, da bo znamka močno osredotočena na dinamičen dizajn, predvsem kar zadeva znamko Cupra. Na drugi strani bo Škoda, tako kot tudi do zdaj v ospredje postavlja praktičnost in uporabnost.
Pod črto bi to utegnilo pomeniti, da bodo Seati avtomobili dražji od ostalih koncernskih vozil. Pri ANE še ugibajo, če bo Seat postal konkurent znamki Alfa Romeo, ki se je z modelom giulia in stelvio umestila med premijske znamke. Ta poteza je bila že želja nekdanjega VW šefa, pokojnega Ferdinanda Piecha.
Na drugi strani naj Škodina vozila ne bi ponujala več nekaterih materialov, kot je alkantara usnje, na primer. Po pisanju ANE naj bi pri koncernu VW na ta način zapolnili vrzel predvsem na trgih vzhodne Evrope, kjer so Volkswagnova vozila izrinila vozila znamk Hyundai, Kia in Dacia.
Na ta način bi tudi preprečili kanibalizem znotraj koncernskih znamk Seat, Volkswagen in Škoda.
»Postali smo zelo pazljivi, kar zadeva portfolio vseh znamk. Tako na primer ne bomo v Evropi ponudili modela tiguan coupe,« je dejal Jost.
Seat za bogatejše? Lepo prosim, no...saj ni čas za šale, 1.april pa tudi še ni... Seat je vedno bil in …
Očitno gre VW zelo za nohte, sicer ni čudno, če proizvaja tako škrt robo, prodaja pa za zlato.
se mi zdi , da bi prej Škoda bila za bogatejše in Seat za reveže !