Nissan micra pete generacije je skrojena za Evropo, kjer živimo najbolj zahtevni kupci na svetu. Japonci so se od fiaska prejšnje generacije neizrazite micre očitno dovolj naučili, da so pri novinki spisali povsem novo zgodbo.
Videz je veliko bolj dramatičen in vpadljiv, kot se za predstavnika B-segmenta spodobi. Oblika je povzeta po konceptu sway, ki so ga pri Nissanu kazali marca v Ženevi. Micra ima zadnje kljuke vrat skrite v C-stebričku, razpoznavni znak bo tudi spojler, ki je vgrajen v streho. Micra je za svoj razred zelo aerodinamičen avto s količnikom Cd 0,29.
Znotraj je sedenje nizko, voznikov prostor pa izdatno nastavljiv. Prostornost je imela zelo pomembno mesto na agendi oblikovalcev, tudi sicer je armatura vse prej kot dolgočasna.
Nissan bo v micro vgradil številne varnostne tehnologije, med drugim bo prepoznavala pešce in imela lahko 360-stopinjski sistem kamer. Za infotainment bo skbel sedempalčni osrednji zaslon, na voljo bodo različne aplikacije in kombinacije povezljivosti s pametnimi napravami.
Da bo tudi vožnja zelo dobra, naj bi skrbelo zmogljivo podvozje, medtem ko bosta motorja na začetku dva - 0,9-litrski turbo trivaljni bencinar in 1,5-litrski dizel. Oba imata 66 kW (90 KM). Kasneje pride še 1,0-litrski vstopni atmosferski bencinar.
Prodaja micre na evropskih trgih se prične marca prihodnje leto.
dezurni@zurnal24.si