C3 je za znamko Citroën eden najbolj pomembnih modelov. Pri nas so jih do zdaj prodali že okoli 4.000.
Tipičen kupec tega vozila pri nas je ženska, stara med 38 in 58 let. Večina izbira bolje opremljene modele, predvsem starejši pa osnovno opremljene izvedenke. Posebnost C3 pri nas je tudi ta, da se kar polovica vsej kupcev ob prihodu nove generacije odloči za zamenjavo starega vozila za novo.
Ciljajo na moške in mlajše voznike
Kljub temu, da je aktualni C3 pred koncept prodaje, pa so jih pri nas v povprečju fizičnim strankam, ki predstavljajo veliko večino, pri nas prodali v povprečju 32 vozil na mesec. Z novo generacijo ciljajo na podvojitev prodaje fizičnim strankam, hkrati pa želijo povečati prodajo pri flotah. Skupno je cilj mesečno prodati 90 vozil C3.
Novinec ohranja kompaktne mere, saj v dolžino meri manj kot štiri metre, a je zrasel v medosju in v širino, kar prinaša več notranjega prostora, nekaj manj ga je v višino kar naj bi se odrazilo v boljši vozni izkušnji. Prtljažnik ima spodobnih "skoraj" 300 litrov.
Največja inovacija digitalna kamera
Znotraj je stikal le malo, voznik ali voznica bosta večino opravila z dotikanjem 7-palčnega zaslona. Tudi sicer je za navdih očitno služil omenjeni cactus, celo pri držalih za vrata. Znotraj so možne štiri različne barnve kombinacije.
Med pionirske rešitve sodi opcijska kamera ConnectedCam z dvema megapiksloma ločljiosti, ki izpod vetrobrana omogočala fotografiranje ali snemanje dogajanja na cesti ter deljenje teh vsebin z znanci prek socialnih omrežij. V primeru nesreče pa bo kamera avtomatsko posnela okoliščine in sicer 20 sekund pred trkom in 30 sekund po njem.
Avto ima med drugim opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu in nadzor mrtvega kota, vzvratno kamero in opozorilo na nezbranost.