Nov vpadljivi korejski SUV na slovenskem trgu

Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres Foto: Žurnal24 Ssangyong torres
Ssangyong v Sloveniji nadaljuje modelno ofenzivo. Po poltovornjaku grand musso in velikem športnemu terencu rextonu je na vrsti torres, športni terenec, ki zapolnjuje veliko vrzel v ponudbi korejskega proizvajalca vozil.
Oglej si celoten članek

Torres je nov začetek za znamko, na kar nakazuje tudi dejstvo, da napisan Ssangyong ne boste našli ne na sprednjem, ne na zadnjem delu, saj je nastal pod okriljem novega lastnika, korejskega tehnološkega velikana KG Group.

Torres se po velikosti umešča med modela korando in rexton. Z dolžino 4,7 metra in medosno razdaljo 2,68 metra je primerljiv z nissanom X-trailom. Za zdaj ima pod pokrovom le en motor, v prihodnosti pa lahko pričakujemo tudi 100-odstotno električno različico.

Foto: Žurnal24 Ssangyong torres

SsangYongu gre v Evropi dobro, kar dokazuje tudi obsežna modelna ponudba. Ambicije dviguje torres, poimenovan po parku v Patagoniji, znanem po zahtevnem terenu, vrhovih, ledenikih in nemirnih vodotokih. Vsekakor ga ne boste zamenjali s tekmeci, niti z drugimi modeli znamke SsangYong. Torres namreč začenja novo dobo oblikovanja za znamko.

Deluje vpadljivo

Sprednja maska z navpičnimi odprtinami na primer spominja na Jeepe, ob pogledu na sprednji odbijač se spomnite na dynamic shield iz nekaterih Mitsubishijev, zadnje luči spominjajo na range roverja, lažni pokrov rezervnega kolesa bi lahko bil nekoliko Nissanov. Vse skupaj deluje vpadljivo.

Foto: Žurnal24 Ssangyong torres

Ambicije na področju pobega izven terena nakazujejo masivna plastična zaščita podvozja, večja oddaljenost od tal in mišičasti blatniki, ki ustvarijo prostor za 17- do 20-palčna kolesa. Česar ne vidite, je trdna struktura karoserije, ki vsebuje do 75 odstotkov jekla visoke trdnosti.

Notranjost ne izstopa le s prostornostjo, ampak tudi z velikim prtljažnikom. Pod električno krmiljen zadnji pokrov lahko spravite najmanj 703 litre prtljage. Brez rezervnega kolesa celo do 839 litrov. Prostornino je mogoče spreminjati po zaslugi dvojno nastavljivega dna in po zaslugi naslonjal zadnjih sedežev, ki so nastavljivi pod kotom 32,5 stopinje. Ko so popolnoma zloženi, se torres spremeni v "kombi" z uporabno prostornino do 1.662 litrov.

Foto: Žurnal24 Ssangyong torres

Digitalni ambient

Na armaturni plošči kraljuje 12,5-palčni virtualni kokpit in 9-palčni zaslon multimedijskega sistema, na voljo pa je celo tretji 8-palčni zaslon, ki je namenjen za funkcije klimatske naprave. To je rešitev, ki jo poznamo na primer pri Audiju. Funkcije za udobje vključujejo prezračevane in ogrevane prednje sedeže, navigacijo, sončno streho, tudi potniki na zadnji klopi lahko svoje naprave priklopijo preko USB kabla. Pametne telefone lahko zrcalite prek vmesnikov Apple CarPlay in Android Auto. Tudi paket asistenčnih sistemov je bogat, od prilagodljivega tempomata in ohranjanja vozila na voznem pasu do samodejnega vklopa dolgih luči ali opozarjanja na nasproti vozeča vozila pri vzvratni vožnji. Za pasivno varnost skrbi osem zračnih blazin, vključno s sredinsko med voznikom in sovoznikom.

Foto: Žurnal24 Ssangyong torres

Torres ima za zdaj zgolj en pogonski agregat – znani 4-valjni 1.5 GDI Turbo s 120 kW in 280 Nm navora. Slednji je serijsko povezan s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, za doplačilo pa si lahko omislite 6-stopenjski avtomatski menjalnik, ki prihaja iz japonskega Aisina. Moč se lahko prenaša na obe osi. Deluje v treh načinih. V načinu FWD vozilo poganjata sprednji kolesi, v načinu auto po potrebi sistem vklopi tudi zadnji kolesi, v težjih razmerah pa se voznik v načinu lock zanaša na oprijem vseh štirih koles, ko se navor porazdeli enakomerno med prednjo in zadnjo os (50: 50). Tudi Torres se ne boji vodnih ovir. Pri hitrosti 30 km/h lahko brede lahko do 30 centimetrov globoko.

Foto: Žurnal24 Ssangyong torres

Na cesti so na izbiro trije vozni načini normal, sport in winter. Različice z ročnim menjalnikom so opremljene brez zimskega načina. Torres lahko vleče prikolico z maso do 1.500 kilogramov. V skladu s tradicijo je cena zelo konkurenčna. Akcijska se začne pri 31.899 evrih. To se nanaša na različico 1.5 GDI Turbo Club s pogonom na prednji kolesni par in ročnim menjalnikom. Tovarniška garancija je pet leta ali 100.000 prevoženih kilometrov.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.