Seznam dodatne opreme pri novih avtomobilih je dolg. V poročilu, ki so ga sestavili pro podjetju Deloitte, so ugotovili, da se je avtomobilska industrija močno spremenila, saj je imelo še leta 2004 le 25 % avtomobilov zračne blazine. Ugotovili so, da se je od leta 2004 število elektronskih komponent v avtomobilih znatno povečalo, kar je deloma tudi posledica varnostnih predpisov. Elektronika v avtomobilu je v letu 2000 predstavljala 18 % skupnih stroškov vozila, ta številka pa je danes že 40 %. Leta 2030 naj bi dosegla celo 45 %.
Programske nadgradnje sistemov za udobje in varnost bodo torej v prihodnosti ključni del, na katerega se bo osredotočila avtomobilska industrija, avtomobile pa bo mogoče posodabljati in nadgrajevati tudi po nakupu novega avtomobila. Vsaka stranka ima namreč različne želje, kaj želi imeti v avtomobilu. Pogosto je to v povezavi tudi s ceno sistemov, ki jih želi imeti. Poleg tega se veliko ljudi pri nakupu ne more odločiti, ali bo na seznam opreme vključilo samodejne dolge luči ali na primer navigacijo. To se zdaj spreminja. Tesla že nekaj časa uporabnikom omogoča, da naknadno nadgradijo svoj avtomobil z novimi sistemi, ki prihajajo na trg. Za podoben korak pa so se odločili tudi pri BMW.
Sisteme v avtomobilu bo možno nadgraditi kar "preko zraka". Kupec avtomobila lahko namreč programsko opremo nadgradi. Neodločeni bodo tako imeli čas za razmislek o nekaterih funkcijah vozila. To najlažje primerjamo z mobilnimi telefoni, kjer je možno kasneje dokupiti različne funkcije in aplikacije. Pri BMW so predstavili tudi video.
Bavarski proizvajalec ni edini, ki se je odločil za nadgrajevanje programske opreme preko spleta. Podobno ponuja tudi Audi in Mercedes-Benz in drugi.
Tudi pri Fordu pravijo, da bodo lastniki novega električnega mustanga mach-E posodobitve vozila nareditli na daljavo. Posodobitve bodo možne v nekaterih primerih tudi v manj kot dveh minutah, pri zahtevnejših pa bo morda moralo biti vozilo parkirano dalj čas, zato bo lahko uporabnik izbral kar najprimernejši trenutek za njihovo izvedbo.
Skoraj vse računalniške module je možno posodobiti brezžično, zato bo lahko Ford izboljšal zmogljivost in dodal povsem nove možnosti, ki ob prevzemu vozila še niso bile na voljo. Nekatere namestitve bodo praktično nevidne za uporabnika, ki lahko izbere čas za posodobitev parkiranega vozila – na primer sredi noči. Številne posodobitve se bodo izvedle skoraj v hipu po zagonu vozila, v vozilu prikazana sporočila pa bodo uporabnika seznanila z nameščenimi izboljšavami.