Nissan je že leta 2008 uvedel program za zmanjšanje izpusta ogljikovega dioksida, s čimer si prizadevajo, da bi do leta 2013 60 odstotkov njihovih modelov v zrak izpustilo 120 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Poleg juka in quasquaija je s tehnologijo pure drive, ki obsega modele, ki na prevoženi kilometer v zrak izpustijo manj kot 140 gramov CO2, na voljo tudi note (139 d/CO2 na kilometer), ki smo ga v kombinaciji petstopenjskega menjalnika in 1,4-litrskega bencinskega agregata preizkusili na testu.
V mestu, kjer smo izmerili porabo nekaj čez šest litrov, bi prav prišel tudi sistem start/stop, pri mešanem ciklu pa smo porabo omejili pod šestimi litri (5,9).
Podatki o vozilu (Nissan note 1,4 acenta city pure drive)
Motor: Bencinski štirivaljni
Prostornina: 1.386 ccm
Najvišja moč: 65 kW (88 KM) pri 5.200 vrt./min.
Najvišji navor: 128 Nm pri 3.200 vrt./min.
Poraba na testu: 5,9 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 139 g CO2/km
Zmogljivosti: 165 km/h, pospešek 13,4 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.100 x 1.691 x 1.550, medosna razdalja: 2.600
Prtljažnik (v litrih): 280 - 1.332
Cena: 13.330/13.710 (osnovni/testni)
Note z ekološko noto
Nissan note je na voljo tudi s tehnologijo pure drive, ki zmanjša izpuste, manjša naj bi bila tudi poraba. Voznik se, sodeč po testu, ne more in ne sme zanašati le na tehnologijo, pač pa predvsem na svoje znanje.