Od aretacije Carla Ghosna se odnos med partnerjema zavezništva Renault in Nissan poslabšuje. Po pisanju Financial Timesa zdaj pri Nissanu celo razmišljajo o koncu sodelovanja. Kot poroča finančni časnik, ki se sklicuje na neimenovane vire znotraj Nissana, so vodilni pri japonskem proizvajalcu vozil preučili možnost, da bi se oddaljili od Renaulta, saj so mnenja, da so odnosi z dolgoletnim francoskim partnerjem postali neučinkoviti.
Pomisleki naj bi se še okrepili po pobegu nekdanjega šefa skupine Renault-Nissan Carlosa Ghosna, ki mu na Japonskem zaradi poslovnih goljufij grozi do 15 let zapora, iz Japonske v Libanon. Ghosn je iz Japonske, kjer je bil v hišnem priporu, pobegnil malo pred novim letom. Ghosn je v 90. letih najprej prenovil Renault, nato pa še Nissan. Leta 1999 sta se proizvajalca avtomobilov odločila za partnerstvo, katere glavni arhitekt je bil prav Ghosn.
Partnerstvo med proizvajalcem vozil je že dolgo v težavah, a vsaka ločitev je težavna. Renault ima v lasti več kot 40 odstotkov delnic Nissana, Japonci, pa ravno nasprotno, lastijo si le 15 odstotkov Renaulta. To daje Francozom prekomerno moč v zavezništvu. Nissan danes proda bistveno več avtomobilov in že leta prinaša več dobička, zato Japonci že leta zahtevajo večjo moč v zavezništvu.
Ko se je pojavila ponudba za združitev Fiata-Chryslerja z Renault-Nissanom, so se Japonci bali, da se bo njihov položaj zgolj še poslabšal. Po pisanju nemškega spletnega portala Automobilwoche obstajajo celo teorije zarote, da so japonske oblasti Ghosna očrnile, da bi preprečile domnevno načrtovano združitev z Renaultom.
Kljub vsemu si je težko predstavljati ločitev Renault in Nissana, ki sta zaveznika že 20 let in katerega del je od leta 2016 naprej tudi Mitsubishi. Kot je pokazala nedavna ločitev Opel (vsi novi modeli nastajajo na PSA platformi) in General Motorsa skupna arhitektura ne predstavlja največje težave. Velja težava je, da ima Renault v Nissanu več kot 40 odstotkov delnic in verjetno ne bo prostovoljno privolil v ločitev. Postavlja se tudi vprašanje, ali bi Nissan lahko preživel sam in če ne, kateri skupini bi se japonska znamka lahko pridružila.