Nissan je avtonomni sistem poimenoval ProPILOT, vpliva pa na pospeševanje, zaviranje, posega tudi v krmilni mehanizem. Pri Nissanu so prepričani, da bo tehnologija voznika razbremenila, vožnja pa bo udobnejša in varnejša. Sistem, ki ga voznik vklopi ali izklopi s pomočjo stikala na volanskem obroču, deluje s pomočjo male kamere, ki je opremljena z napredno programsko opremo, ki v hipu obdela sliko pred vozilom. Prepoznava tako vozila, kot talne označbe na cestišču, vozilo pa na podlagi ocene usmerja na sredino voznega pasu.
Ko voznik aktivira sistem, lahko določi, kakšna naj bo hitrost, v primeru modela serena med 30 km/h in 100 km/h, nato pa vozilo samodejno vzdržuje razdaljo do vozila spredaj in po potrebi zaustavi vozilo, ter nato spelje. Tudi v oster ovinek, pravijo pri Nissanu.
Leta 2018 nameravajo pri Nissanu predstaviti tehnologijo za avtonomno vožnjo po več pasovih, ki bo omogočala menjavo voznih pasov na avtocesti, leta 2020 pa še sistem za avtonomno vožnjo po mestnih ulicah in križiščih.