Avtomobil, ki so ga zasnovali za navdušence nad avtomobilskimi dirkami in računalniškimi igrami, ki so, kot pravijo pri Nissanu, ob tem, ko hrepenijo po razburjenju na dirkališču, tudi ekološko osveščeni, bi lahko imenovali tudi električnega naslednika nissana GT-R.
V njegovem jedru je visoko zmogljiv električni pogonski sklop z močjo 1.000 kilovatov in baterijo s trdnim elektrolitom, ki vgrajena tako, da se masa avtomobila optimalno razporedi med obema premama. Elektronika poskrbi tudi za izdaten pritisk lahke karoserije iz zelo trdnega kompozita z ogljikovimi vlakni na podlago in v kombinaciji s štirikolesnim pogonom z upravljanjem vseh štirih koles e-4ORCE zagotavlja odlične vozne lastnosti.
Študija ponuja dva načina vožnje, R za dirkanje in GT za vožnjo v stilu grand turismov. Glede na izbrani način vožnje grafični uporabniški vmesnik, ki so ga razvili v sodelovanju s podjetjem Poliphony Digital Inc, spremeni barvo in vozniku takoj pokaže najbolj potrebne informacije v skladu z voznimi okoliščinami.
Zmogljivosti s svojimi oblikami izraža tudi karoserija, ki z marsikatero podrobnostjo spominja na Nissanove športne legende. Aerodinamika, pri kateri je sodeloval tudi Nissanov dirkalni oddelek Nismo, pa oskrbi za dodaten potisk avtomobila na podlago, hkrati pa tudi za učinkovito hlajenje komponent v notranjosti vozla.
Izstopa predvsem na novo razviti plazemski aktuator, ki zavira odklon zraka in s tem poveča oprijem ter zmanjša dvig zadnjega kolesa med zaviranjem. Kolesa so kovana in delno izdelana iz karbona, z obliko pa tudi pripomorejo k boljši aerodinamiki in učinkovitejšemu hlajenju zavor.