Nissan želi do konca proračunskega leta 2026 (marec 2027) proizvesti milijon več vozil na leto kot leta 2023. V zadnjem koledarskem letu je Nissan izdelal 3,44 milijona vozil. Stopnja dobička naj bi v treh letih znašala šest odstotkov, nazadnje je bila 5,2 odstotka.
Japonski avtomobilski proizvajalec vidi cenejše proizvodne stroške električnih avtomobilov kot ključni vzvod za rast. V začetku leta 2027 naj bi te glede na danes padle za 30 odstotkov. Do leta 2030 bodo po izračunih Nissana vozila z motorji z notranjim zgorevanjem in električni avtomobili stali enako.
Izvršni direktor Makoto Uchida je načrt poimenoval "The Arc" in poudaril, da bodo imela strateška partnerstva za Nissan v prihodnjih letih še večjo vlogo. Priznal je, da do zdaj preobrazba z načrtom Nissan Next ni bila zadostna, saj se prodaja ni povečala. Krivdo za to je naprtil zunanjim dejavnikom, od mednarodnih kriz, do ozkih grl pri dobavi, vzroke pa je iskal tudi znotraj podjetja. "Narediti moramo korenite spremembe, da postanemo trajnostno podjetje," priznava.
Tudi Nissan opaža vse večjo konkurenco kitajskih proizvajalcev in drugih tehnoloških podjetij. Nauk tega je cenejša proizvodnja električnih avtomobilov in njihova dostopnost množičnemu trgu. Odgovor bo 30 novih modelov, vključno s 16 elektrificiranimi modeli in 14 modeli z motorji z notranjim zgorevanjem. Popolnoma ali delno električni modeli naj bi ob koncu proračunskega leta 2026 (marec 2027) predstavljali 40 odstotkov svetovne prodaje.
Do leta 2030 naj bi na trg prišlo 34 novih elektrificiranih modelov, ki naj bi pokrili 60 odstotkov obsega prodaje.
Kriza bo, kriza! Folk bo raje trajbal stare gare kot pa metal denar proč ker se je nekomu v EU …
a zdej pa gre ? znižanje ! marš ! mogoče bo pa tako kot pri margarini. enaka pakunga, notri pa …