Meščani Pariza so aprila na referendumu odločili, da podprejo prepoved najemniških e-skirojev. Odločitev je dobila 90-odstotno podporo, vendar je treba ob tem dodati, da je bila udeležba izjemno nizka, samo osemodstotna.
Od leta 2018 so si tamkajšnji prebivalci za vožnjo po mestu lahko izbrali tudi električne skiroje. Skiroje so si izposodili s pomočjo mobilne aplikacije in jih lahko pustili kjerkoli v mestu. Nasprotniki so opozarjali tudi na slabšo varnost pešcev.
Storitev so največ uporabljali študenti in mlajši od 35 let. Prav odlaganje skirojev, kjer se je komu zljubilo, je postalo velika nadloga, grožnja z globo za napačno odlaganje pa se je izkazala za neučinkovit ukrep. Razmere so pred tremi leti poskušali urediti tudi z omejitvijo ponudnikov električnih skirojev, avtomatskim sledenjem potem in omejitvijo hitrosti.
Vsi poskusi ureditve področja so se izkazali za neuspešne in tako so v minulih dneh s pariških ulic odstranili še zadnje električne skiroje. Jasnega odgovora na vprašanje, kaj bodo zdaj uporabljali uporabniki električnih skirojev za gibanje po mestu, ni. Pričakujejo, da se bo povečala raba avtobusov, metroja ali da si bodo kupili lastne električne skiroje. Ena od možnosti je tudi izposoja električnih koles, ki so na voljo za izposojo v mestu.
Kakšni eskiroji - ljudstvo naj hodi peš ali pa sede na običajno kolo(bicikl). Že tako je preveč zaležanih, pretežkih in …
A ni čudno da nekateri skiroji na izposojo ležijo na tleh? Jaz bi rekel, da kdor si ga je izposodil …
Oblast prizna, da ni sposobna nadzora in pač prepove nekaj. Je rešitev, ni pa dobra rešitev. Lastniški skiroji bodo lahko …