Nič več le za obrtnike

Foto: Žurnal24 Z novim obrazom in dvolitrskim turbodizlom je transporter pridobil na dinamičnos Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Volkswagnov transporter zagotavlja veliko prostora osmim potnikom, glede na varnost in tehnološko opremljenost pa ne zaostaja veliko za limuzinskimi modeli znamke iz Wolfsburga.
Oglej si celoten članek

T5 nadaljuje šestdesetletno tradicijo modela transporter. Novinec je doživel le rahel preporod, kar zadeva videz, ki je očem privlačen in že na prvi pogled daje jasno vedeti, da gre za vozilo iz družine Volkswagen.

Maska in prednji žarometi potniškega transporterja sta povzeti po civilnih modelih znamke VW. Tudi preostanek karoserije je skladen s sodobnimi dostavnimi vozili in je dovolj oglat, da do izraza pride uporabnost, ko je treba vanj kaj naložiti. Za zelo uporabna so se pokazala drsna vrata, ki z zapiranjem in odpiranjem ne bodo delala težav niti šibkejšim, vozilo pa zaradi visokega sedenja ter velikih steklenih površin ponuja odličen pregled, tudi nazaj. Prevelikih emocij pa od vozila vseeno ne gre pričakovati.

Foto: Žurnal24 Volkswagen transporter



Prostora v notranjosti je za osem potnikov. Medtem ko bosta potnika spredaj uživala v udobnih in vrtljivih sedežih, vsak ima tudi naslon za roke, pa na dveh klopeh zadaj ni povsem tako. Kljub temu je vozilo dovolj udobno tudi za daljše poti. Minus leti na klimo, ki je sicer dvoobmočna in spredaj učinkovita, vendar pa potniki na zadnji klopi vseeno ne bodo deležni hlada, kakršnega bi si želeli. Za nameček zadnja klop ni pomična, kar se pozna pri natovarjanju prtljage. Klop se da sicer prevrniti ali odstraniti, a vam bo to vzelo čas in napor.

Pozdravljamo ergonomičnost in uporabnost ter kakovost izdelave, predvsem pa hvalimo plastiko. Veliko pozornosti je bilo namenjene varnosti in v tem pogledu je del serijske opreme sistem ESC ter štiri varnostne zračne blazine, pri močnejšem zaviranju in v sili pa zasvetijo tudi utripalke. Transporter je že v osnovi dovolj bogato opremljen, za dodaten denar pa si lahko omislite tudi pomagala, kot sta sistem za zaznavo vozila v mrtvem kotu, imenovanem side assist, in kamera za vzvratno vožnjo. Testnik je bil opremljen s senzorji za parkiranje, ki bodo povsem zadovoljevali potrebe veščih voznikov.

Foto: Žurnal24 Volkswagen transporter



Največje prednosti transporterja so v voznih lastnostih. Testnik je imel dvolitrski turbodizelski štirivaljnik s 103 kilovati najvišje moči, ki ob natančnem šeststopenjskem ročnem menjalniku zagotavlja dobre vozne lastnosti, hkrati pa ustreza emisijskemu razredu čistosti izpuhov Euro5. 2.0 TDI po novem premore tudi vbrizg prek skupnega voda in ima v širšem območju vrtljajev vedno dovolj navora. Testnik se je ne glede na obtežitev peljal dobro, enako velja tudi za lego na cesti, ki je v samem razrednem vrhu. Vozilo je lahkotno za uporabo tudi na zaviti cesti, servovolanski obroč je pravih dimenzij, na odprti cesti pa se boste varno počutili tudi prvi višjih hitrostih.

Testnik se je glede na svojo težo 2176 kilogramov izkazal za zelo varčnega, saj smo v povprečju porabili 9,1 litra dizla na sto kilometrov. Po enotedenskem druženju s transporterjem lahko zapišemo, da vozilo še zdaleč ni primerno le za poštarje, trgovce in obrtnike, ampak je zaradi vseh tehnoloških sistemov, približevanja udobja limuzinskim avtomobilom in varnosti ter porabe pogostejše in dobra izbira tudi za družine.

Cena osnovnega modela je 30.883 evrov, cena testnika pa 33.232 evrov.

Podatki o vozilu: VW transporter 2.0 TDI
Motor: 1.968cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni turbodizelski
Moč: 103 kW (140 KM)/pri 3.500 vrtljajih na minuto
Navor: 340 Nm/ med 1.750 in 2.500 vrtljaji na minuto
Poraba: 9,1 litra/100 km (mešani cikel), 198 gramov CO2
Zmogljivosti: 173 km/h, 13,1 sekunde od 0-100 km/h
Cena: 30.883/32.232 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.