Pri CarGarantie so svojo oceno stroškov povprečnega popravila v garancijskem roku izračunali na podlagi dobrega milijona garancijskih popravil. Izračunali so, da jih je popravilo avtomobila v garancijskem roku lani povprečno stalo natanko 612 evrov.
To je dvaindvajset evrov več kot leta 2021 in prvič, da so cene popravil povprečno presegle mejo 600 evrov. Pri zavarovalnici so izračunali tudi rast stroškov takšnih popravil v zadnjih petih letih in ugotovili, da so se ti povečali za več kot 100 evrov.
Izvršni direktor zavarovalnice Marcus Söldner je za Automobilwoche povedal, da je za povečanje cen v glavnem kriva visoka inflacija, ki pa je le zaostrila prejšnje težave z dobavnimi verigami. Meni, da trenutno ni možnosti, da bi se v zadnjih letih prisoten trend neprestane rasti cen kmalu obrnil.
Na avtomobilih so najpogostejše težave z električnimi sistemi. Ti namreč dosegajo 20,2 odstotka okvar, ki potrebujejo popravilo, na novih avtomobilih in 21,3 odstotka okvar na rabljenih avtomobilih. Na drugem sistemu so težave z gorivnimi vodi, med katere vključujejo tudi okvare turbopolnilnikov. Takšne težave obsegajo 17,1 odstotka na novih in 18,2 odstotka na rabljenih avtomobilih.
Najvišje stroške pa po drugi strani povzročijo okvare motorjev. Ti obsegajo 19,8 odstotka na novih in 23,9 odstotka na rabljenih avtomobilih. Tudi v tem primeru pa so na drugem mesti gorivni vodi, ki na novih avtomobilih dosegajo 18,9, na rabljenih pa 18 odstotkov vseh stroškov s popravili.
Večina okvar se pojavi razmeroma zgodaj po nakupu avtomobila. V primeru rabljenih avtomobilih se je namreč 29,9 odstotka okvar pokazalo znotraj prvih 5.000 prevoženih kilometrov, le 18,5 odstotka pa se jih je pojavilo po več kot 25.000 prevoženih kilometrih. Podobno je tudi, ko gre za čas po nakupu. Le 24 odstotkov okvar se je namreč pojavilo po enem letu od nakupa avtomobila, kar 76 odstotkov pa v okviru prvega leta po nakupu avtomobila.