"Posnetek PGD Doljni Logatec na levi strani je nastal na današnji dan pred enajstimi leti in je razlog za nastanek velike preventivne akcije Reševalni pas #RešiŽivljenje. Desni posnetek nam pošiljajo fantje iz Gasilska brigada Ljubljana - Ljubljana Fire Brigade in je nastal danes zjutraj, ko je na primorski avtocesti prišlo do trčenja," so v torek ob 11. obletnici začetka akcije zapisali člani Zavoda Reševalni pas. Iz posnetkov je razvidno, da je enajst let opozarjanja obrodilo sadove.
"Preteklo je enajst izjemno napornih let, vsak dan znova in znova opozarjamo, prosimo, pozivamo in opominjamo in videti je ogromna razlika. Zavod Reševalni Pas ostaja na preži, trudili se bomo prestaviti tudi v višjo prestavo, zahvaljujemo se vsem, ki ste ponotranjili pravila pravilnega razvrščanja, vsem, ki ste nas v enajstih letih podprli, vsem s katerimi smo in še vedno sodelujemo, vsem ki nam pošiljate fotografije, video posnetke, vsem gasilcem, gasilkam, policistkam in policistom ter seveda vsem v nujni medicinski pomoči. Ta video je tudi vaše delo!" so zapisali.
Kdaj ustvariti reševalni pas?
Reševalni pas je treba ustvariti že, ko hitrost vožnje na avtocesti pade pod 60 kilometrov na uro in se do zaustavitve razvrstiti tako, da lahko po sredini pasu nemoteno pripelje vozilo na nujni vožnji. Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na skrajnem levem prometnem pasu, se morajo razvrstiti čimbolj levo, tudi čez robno črto smernega vozišča. Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na desnem prometnem pasu, pa se morajo razvrstiti čimbolj desno, tudi čez robno črto smernega vozišča, kar vključuje tudi odstavni pas. Tako ustvarimo dovolj široko pot za dostop intervencijskih vozil.
Ne vidim čisto nobenega reševalnega pasu! Kvečjemi z biciklom bi šlo mimo ;-)
Skrajni čas je tudi za "akcijo" vožnje po voznem pasu in ne prehitvalnem. Sedaj že tudi počasi slovenceljni vozimo po …
Delavci na trasi drugega železniškega tira med Divačo in Koprom so izkopali še zadnje metre servisnih cevi predorov Lokev in …