Hyundai in sestrska znamka Kia sta leta 2019 za 12-odstotni delež hrvaškega podjetja skupaj vložili 80 milijonov evrov. Hyundai je takrat napovedal dva projekta: električni športni avtomobil za Hyundaijevo podznamko N performance in športni avtomobil na gorivne celice.
Za zdaj še ni jasno, ali bo korejska družba prodala svoj delež v Rimcu. Iz Automotive News so na Hyundai naslovili vprašanje, a se Korejci nanj še niso odzvali.
Po navedbah enega od virov se je Hyundaijev odnos z Rimcem poslabšal, ko se je hrvaško podjetje tesneje povezalo s Porschejem. Hkrati je skupina Rimac s 55 odstotki postala večinski lastnik Bugattija, preostalih 45 odstotkov pa ima Porsche.
Hyundai bo dokončal projekt električnega športnega avtomobila, ki se je začel v sodelovanju z Rimcem, je navedel neimenovan vir. Predviden datum lansiranja vozila je na začetku leta 2023.
Skupno delo pri projektu gorivnih celic, ki smo ga prvič opazili pri konceptu hyundai vision FK, predstavljenem lani, se ne bo nadaljevalo.
Kaj pravijo v Rimcu?
"S Hyundaijem potekata dva aktivna projekta. Eden je bil zaključen, razpravlja pa se o več prihodnjih projektih," je na vprašanja Automotive News Europe odgovorila tiskovna predstavnica Rimca.
Iz hrvaške družbe niso sporočili, ali je bil projekt električnega športnega avtomobila tisti, ki je bil zaključen. So pa zanikali, da bi večji Porschejev vpliv v podjetje povzročil razkol s Hyundaijem.
»Hyundai je zagotovil podporo pri preoblikovanju podjetja v zadnjih 12 mesecih – vključno z odcepitvijo Rimac Technology in združitvijo z Bugattijem v okviru novega podjetja Bugatti Rimac,« je še dejala tiskovna predstavnica podjetja Rimac.
Korejci so hitro spoznali, da so hrčki zahrbtni in da sedijo na dveh stolih.
Bugatija so se vsi otepali, ker je turbo zgubaš. Porsche ga je obesil Rimcu, ki ga bo izčrpal, nato bo …
Itak, hrvat je lopov, še korejce je nategnu.