Nemci so poleg samega avtopilota prepričani, da senzorji v tesli model S ne pridobivajo dovolj informacij o prometu med prehitevanjem, poleg tega pa niti sistem samodejnega zaviranja v kritičnih situacijah ne opravi dovolj zanesljivo svoje naloge, piše v poročilu.
Še posebej je to problem na nemških avtocestah, kjer na številnih odsekih ni omejitve hitrosti. V poročilu piše, da senzorji pregledujejo le področje 40 metrov pred vozilom, kar pomeni, da, če nekdo vozi s hitrostjo 150 km/h, to ni dovolj.
Nemški prometni minister Alexander Dobrindt je dejal, da pozna poročilo in, da vseeno ne želi odpoklicati tesle model S iz prometa. Na poročilo, ki je pricurljalo v medije, objavil ga je časnik Der Spiegel, so v uradnem odzivi na ministrstvu za promet odgovorili, da je poročilo interne narave in da končne ocene varnosti še niso sprejeli, saj se izvajajo dodatna testiranja.
Testiranja še potekajo
Odzvali so se tudi pri Tesli Motors. Njen lastnik Elon Musk je sporočil, da nemški rezultati ne temeljijo na znanstvenih dokazih. Sporočil je tudi, da so imeli do kupcev vedno odprt in transparenten odnos in da je avtopilot sistem, ki vozniku pomaga, hkrati pa zahteva, da je voznik vseskozi pozoren na dogajanje na cesti. Iz podjetja so sporočili, da je njihov sistem samodejnega zaviranja med najmodernejšimi v avtomobilski industriji.
Pri Tesli Motors so avtopilota v svoje vozilo vgradili oktobra lani. Pod drobnogledom se je znašel pred meseci, ko je v javnost prišla vest o tem, da je med uporabo avtopilota v tesli model S na Floridi umrl voznik. Vozilo se je z vklopljenim avtopilotom med samodejno vožnjo brez zaviranja zaletelo v prikolico tovornjaka, kar je bilo usodno za voznika.
dezurni@zurnal24.si
Nekaj je prestiž, nekaj je želja, nekaj je resničnost. Samovozeči avti so še vedno želja. Delati na tem je prestiž, …
Sploh ne vem kaj se jim je bilo treba igrat s samovozečimi sistemi, namesto, da bi se skoncentrirali na ustvarjanje …