Johann Jungwirth, nekdanji višji direktor v Volkswagnu in Applu, zdaj pa podpredsednik visokotehnološke družbe Mobileye (v lasti Intela), je izrekel nekaj "težkih" napovedi. V pojasnilo, Mobileye izvira iz Izraela, pred leti je zelo tesno sodeloval s Teslo, danes pa s podjetjem Luminar, ki velja za eno vodilnih na svetu pri razvoju avtonomne vožnje. Podjetji sta skupaj že uspeli pridobiti dovoljenja za preizkušanje stopnje 4 avtonomne vožnje, ko lahko avto veliko večino časa vozi brez voznika, temu niti ni treba spremljati vožnje in lahko med vožnjo spi ali počne druge stvari. Stopnja 4 je primerna predvsem za avtoceste.
Na konferenci "Smart Data Car Data" v organizaciji Automobilwoche je Jungwirth povedal, da gre razvoj zelo hitro in da je čas avtonomnih taksijev s stopnjo 4 avtonomne vožnje praktično pred vrati. Računalniki bi po njegovem lahko prevzeli vožnjo že med letoma 2022 in 2025, piše Automotive News Europe. Še več, od leta 2024 ali 2025 bi lahko stopnjo 4 že videli kot standardno opremo pri dražjih premijskih vozilih v zasebni lasti, kasneje se bo razširila še na druge segmente.
Jungwirth je k temu dodal: "Takrat se bomo lahko odločili, ali bomo kupili avto z volanom ali brez njega." Volan bo skratka postal doplačilo.
Po napovedih nekaterih iz avtomobilske industrije bo avtonomna vožnja prinesla še večje in bolj daljnosežne spremembe kot prehod na baterijske avtomobile. Velik del industrije se na te spremembe že aktivno pripravlja. Da Jungwirth ni govoril na pamet, na aktualnem IAA avtosalonu v Münchnu potrjuje Audi, ki je ob premieri grandioznega koncepta Grandsphere napovedal serijski avto s stopnjo 4 avtonomne vožnje do leta 2026.
pa VW to dela že zadnjih 30 let. mislim da je volan za dolačilo, pa šetrt kolo tud, tale VWje …
Serejo klanfe kot Violeta! Bi rad videl katero vozilo bo zmoglo vožnjo v močno zasneženih razmerah na nespluženi cesti, ko …