Mazda CX-5 je uporaben avtomobil, ki nas kljub hvaljeni tehnologiji Skyactiv, s katero naj bi vozniki prihranili na gorivu, v kombinaciji bencinskega motorja in samodejnega menjalnika ni izkazal z najnižjo porabo.
Omenjena kombinacija za pospeševanje zahteva visoke vrtljaje, kar deluje mučno in glasno. Poraba zlahka preseže devet in še več litrov, le z veliko mero zadržanosti smo jo v kombinirani vožnji ustavili pri 8,8 litra. Vseskozi smo imeli občutek, da šeststopenjski samodejni menjalnik ne more izvleči vsega potenciala, zato smo si želeli preizkusiti še ročni šeststopenjski menjalnik.
Prava kombinacija
Porabo zlahka obdržimo pod osmimi litri, v mestih pa hvalimo tudi skoraj neopazno delovanje sistema start & stop in udobnost volanskega mehanizma. K nižji porabi veliko prispeva lahka gradnja (1.425 kilogramov) in prestavna razmerja, ki so po drugi strani dovolj kratka, da se ga vozi dinamično, „elastični“ motor pa po drugi strani omogoča veliko vrtenja, v kombinaciji z natančnim podvozjem in zelo informativnim volanom pa tudi dirkaške užitke. Nagibanja v ovinkih je malo.
Podatki o vozilu: (Mazda CX-5 2.0 AWD Attraction)
Motor: štirivaljni, bencinski
Prostornina: 1.998 cm
Najvišja moč: 118 kW (160 KM) pri 6.000 vrtljajih na minuto
Navor: 208 Nm pri 4.000 vrtljajih na minuto
Poraba na testu: 7,9 litra/100 km (mešani cikel), izpust 155 g CO2/km
Zmogljivosti: 197 km/h, 10,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x V x Š) (v mm): 4.555 x 1.840 x 1.710; medosna razdalja: 2.700
Prtljažnik (v litrih): 503-1620
Cena (v evrih): 22.590/29.940 (osnovni/testni)