Ime Bibendum morda širšemu krogu ljudi ne pomeni kaj dosti, a če omenimo, da je to ime Michelinove maskote, potem je jasno, da je to eden najbolj prepoznavnih logotipov na svetu.
Možic je z nami že od leta 1898, idejo zanj pa sta ustanovitelja francoske tovarne pnevmatik, brata Andre in Edouard Michelin, dobila, ko sta videla na kupu zložene pnevmatike različnih velikosti.
Pnevmatike tistega časa so bile povsem drugačne od današnjih, saj so bile zelo ozke in svetle barve - zato je bil tudi prvi Bibendum nekoliko drugačen, s precej ozkimi "šlaufki". Sprva so maskoto upodabljali na plakatih, kjer z latinsko zdravico "Nunc est bibendum" porogljivo nazdravlja drugim proizvajalcem pnevmatik, češ da so Michelinove pnevmatike precej bolj vzdržljive. Po zdravici je maskota dobila tudi ime.
V duhu takratnega časa so ga velikokrat upodobili s cigaro v roki in monoklom, seveda v duhu takratnih lastnikov avtomobilov.
Skozi leta je šel Michelinov možic skozi več sprememb, predvsem so njegove "mišice" sedaj nekoliko širše tako kot so širše današnje gume, hkrati pa je glede na moderne trende postal bolj vitek, precej raje se smeje. Ohranil pa je belo barvo.
Znamka Michelin, ki je na svojem začetku izdelovala zavore za kočije, je danes eden najbolj cenjenih proizvajalcev pnevmatik vseh vrst, na petih kontinentih pa zaposluje prek 111 tisoč ljudi. Znano je tudi po svojih turističnih vodičih.
dezurni@zurnal24.si
Moja zadnja plača je bila 5300 evrov za 10 ur na teden na spletu...... Prijateljica moje sestre ima v povprečju …
Dobrodošli na najboljši seks Dating site ==>> Sexydrom.com