Karavanski accord se ne trudi biti najbolj prostoren med tekmeci, saj za večino zaostaja tako po prostornosti prtljažnika (vsega 406 litrov) kot za odmerjenim prostorom za potnike na zadnji klopi. Boljši pa želi biti pri užitkih in udobju ter vozni dinamiki. Mu uspe? Odvisno, kako ga opremite in čemu dajete prednost.
Testni avtomobil z 2,4-litrskim bencinarjem je imel vgrajen avtomatski menjalnik, ki so ga šele pred nedavnim začeli vgrajevati v Hondine avtomobile. A primerjava z nemškimi premium izdelki je težka. Menjalnik ima samo pet prestav, delovanje pa ni tako tekoče, da bi mu lahko dali pridevnik brezčutno.
Tudi kombinacija z motorjem po našem mnenju ni pravšnja, saj želi menjalnik prestavljati hitro, motor pa najvišjo moč 148 kW doseže šele pri 7.100 vrtljajih. V praksi to pomeni veliko mučenja pri pospeševanju, saj mimo vas švigne marsikateri dizel s tretjino manj konjenice. Razočaral je tudi režim sport, ki razen tega, da vrtljaje drži nekoliko višje, ne pomaga dovolj odločno. Malce se menjalnik odkupi z naperki na volanu.
Plin dobrodošla pocenitev
Kombinacija menjalnika in prostornine motorja ni v prid porabi, ki jo je le z nežnejšo nogo mogoče spraviti pod mejo desetih litrov. V tem oziru je bila dodatno vgrajena infrastruktura za pogon na plin v testniku zelo dobrodošla. 50-litrski plinski rezervoar nadomešča rezervno kolo v prtljažniku, samo preklapljanje med gorivoma pa je brezčutno, le zvok pri plinskem pogonu je bolj rezek. Odprtina za točenje plina je hvalevredno skrita poleg za vratci bencinske odprtine, a je ta na levi strani avtomobila, vsaj v Sloveniji pa so črpalke za plin le na desni. S plinom je poraba po naših meritvah za dobra dva "litra" višja, a hiter izračun na podlagi trenutnih cen goriva pokaže, da je vožnja vseeno za več kot tretjino cenejša.
Visoka raven udobja in varnosti
Glede udobja accord z najboljšo opremo executive plus (ročnega menjalnika ni mogoče dobiti) dosega zelo visoke standarde. Sedeži so zelo udobni, kakovost izdelave visoka, zmoti pa kakšen kontrast v uporabljenih materialih. Svetla notranjost je sicer lepa, a s stališča uporabnosti karavana precej manj primerna. Od opreme je potrebno doplačati le za kovinsko barvo, med drugim ima avtomobil tudi zelo uporaben radarski tempomat in kamero za vzvratno vožnjo, ki pa je manj informativna kot pri konkurenci. Glede same lege in udobja na cesti je accord zelo zanesljiv in všečen.
Honda renome accorda postavlja visoko tudi s ceno. Glede na dolg spisek serijske opreme je cena 40.765 evrov še umestna, čeprav je mogoče za ta denar dobiti dobro založene in še bolj zmogljive karavane tudi med drugimi bolj "ljudskimi" konkurenti (škoda octavia, ford mondeo ...). Osebno pa se za avtomatiko, če bi bilo to mogoče, ne bi odločili.
Podatki o vozilu: hodna accord tourer 2.4 executive avt.
Motor: 2.354 cm3
Vrsta: štirivaljni, bencinski
Moč: 148 kW (201 KM)/pri 7.100 vrtljajih na minuto
Navor: 230 Nm pri 4.200 vrtljaji na minuto
Poraba: 10,1 litra/100 km bencin), 11,9 litra/100 km (plin), 209 gramov CO2
Zmogljivosti: 222 km/h, 9,7 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.750x1.840x 1.440, medosna razdalja 2.705, prtljažnik (v litrih): 406
Cena: 40.765 evrov