"To jasno kaže, da se ta organizacija in s tem zaposleni, ki se morajo vedno prilagajati „novi metli“ od ustanovitve ukvarjajo le sami s seboj,“ odločitev zamenjave vodstva AVP, ki jo je v zadnjih šestih mesecih, kot vršilec dolžnosti vodil odstavljeni Franc Pojbič, komentira sekretar komisije za vzgojo in varnost AMZS Robert Štaba.
Vse prej kot dobra evropska praksa
Štaba pojasnjuje, da je imenovanje vodstva in kadrov v AVP v popolni domeni ustanovitelja – to je vlade RS, AMZS pa je bila kot največja interesna in nevladna organizacija povabljena k sodelovanju na strokovni in zakonodajni ravni pri njenem ustanavljanju. Namen je bil dobiti evropsko sodobno, strokovno, stabilno in kompetentno organizacijo s področja varnosti cestnega prometa, saj je imela Slovenija na tem področju razdrobljeno organiziranost in s tem nejasno odgovornost, kar je bil po mnenju AMZS razlog za slabo stanje na področju varnosti cestnega prometa.
Prav zato je dogajanje in ravnanje države do te agencije, vseh organizacij in posameznikov, ki so se trudili pri njeni ustanovitvi, vse prej kot dobra evropska praksa, pravi Štaba, ki kritizira izbiro sestave članov sveta AVP.
Odstrel zaradi opozarjanja na korupcijo
"Člani sveta so očitno, že drugič, izbrani po "interesnem“ ključu posameznika ali organa znotraj državne uprave, v kateri dve največji nevladni organizaciji s tega področja, kot sta AMZS in ZZSAM (Zveza združenj šoferjev in avtomehanikov Slovenije) sploh nista povabljeni k izboru,“ dodaja Štaba in pojasnjuje, da tega primera v državah z resnim odnosom do varnosti v cestne prometu ne bomo zasledili. Še bolj ga skrbi dejstvo, da sta, tako prejšnji direktor, ki je začel z javnim opozarjanjem o pojavu koruptivnih dejanj v organizaciji, državnih organih in gospodarskih subjektih, kot tudi odstavljeni direktor, ki v javnih izjavah govori o več sto sistemskih koruptivnih dejanj, morala z mesta oditi.
Še več, Štaba pravi: "Vlada ni ne v svet, ne v vodstvo imenovala nove, mlajše, kompetentne in evropsko naravnane ter neobremenjene strokovnjake oziroma evropsko kredibilne interesne nevladne organizacije (amzs, zzsam, …), temveč „preverjen“ kader, ki bi lahko in moral že iz moralnih vrednost mesto prepustiti tistim, ki bi z „več letno problematiko“ očistili, saj so slednji, če že ne „okuženi“ pa vsaj z ne(opravljenem) svojega poslanstva in funkcij tiho tolerirali ali omogočali razrast korupcije na področju, katerega posledice se štejejo v številu umrlih in poškodovanih.“
Da sem pošten , jaz za njih do sedaj sploh nisem slišal , sam Žlender mi je šel in gre …
Samo 112 , to je pa res premalo za eno tako odgovorno službo , ki skrbi za prometno varnost s …
Ta agencija ima 112 zaposlenih.... in število žrtev na cestah še narašča... TOREJ SVOJEGA DELA NE OPRAVLJAJO DOBRO. Lahko jo …