1. Prvi poskus v razredu manjših enoprostorcev se je Fordu odlično posrečil. B-max je atraktivno oblikovan, z nekaj centimetri prek štirimetrske črte pa dovolj kompakten za šviganje v trikotniku dom-vrtec/šola-služba, a hkrati udoben, ko se z njim odpeljemo na družinski potep. Kar 40-odstotkov kupcev naj bi se vanj usedlo z večjih avtomobilov.
3. Prtljažnik s 304-litrski prtljažnik s prilagodljivim dnom zadostuje za nujno kramo in še malo več, njegov velik plus je odlična organizacija vključno s hladnim predalom. Že eden ali dva potega z roko zadostujeta, da se zadnja klop zloži v razmerju 60:40, tako da niti glede vozička ni zadrege. Ko v tretji potezi položimo še sovoznikov sedež, bi moralo biti 1.386 litrov in 2,3 metra dolžine dovolj tudi za obisk znane pohištvene trgovine izza meje. Še bolj uporaben pa bi bil, če bi imel po zgledu marsikaterega konkurenta pomično zadnjo klop.
5. B-maxa je enostavno in užitkarsko voziti, tako da bo moža težko spraviti stran od volana. Podvozje igrivo opravi z ovinki, zaradi opcijske kamere je parkiranje lahkotno. Zelo trendovski je tudi motor s komaj litrom prostornine, ki pa po zaslugi turbopuhala in 88 kilovatov avtomobil premika kot za šalo ob zmerni porabi. Veliko avtoceste pa mu ne prija, saj takrat zahteva skoraj osmem litrov na sto kilometrov. Začuda ni šeste prestave, ki bi žejo ublažila.
Podatki o vozilu: (Ford B-max 1.0 (88 KW) titanium, start&stop)
Dolžina: 4,03 metra
Rajdni krog: 10,4 metra
Prtljažnik: 304 litre
Motor: turbobencinski, 999 ccm, 88 kW (120 KM)
Poraba: 7,2 litra/100 km
Cena: 12.490/17.685 (osnovni/testnik)
Ne stavi le na eno karto
B-max ne stavi le na eno karto. Inovativno odpiranje vrat in vstopanje še zdaleč nista njegova edina aduta, živahni mali enoprostorec še na marsikaterem drugem področju konkurentom rdeči lica.