To je kar 19 odstotna rast glede na leto 2009, ko je v raziskavi 38 odstotkov staršev priznalo, da na nakup novega avtomobila znatno vplivajo otroci. Zanimivo je, da se okusi otrok in staršev glede avtomobilov razlikujejo. Ameriški otroci si tako najbolj želijo znamko Jeep (18 odstotkov), Sledijo Chevrolet (17 odstotkov) Ford (16 odstotkov), Toyota in Volkswagen (oba po 13 odstotkov).
Starši imajo povsem drugačen okus. Tako je na prvem mestu v ZDA znamka Toyota (29 odstotkov), sledi Honda (24 odstotkov), Ford (21 odstotkov), Chevrolet (19 odstotkov) in Jeep (9 odstotkov).
Kljub temu starši pri nakupu vse pogosteje prisluhnejo otrokom, razloge za to pa so po mnenju strokovnjakov naslednji. Otroci naj bi bili bolje informirani, hkrati pa naj bi imeli bolje vedeli, kaj je videti dobro. Staršem je v interesu, da kupijo tisto, kar je otrokom všeč, če pri temu ne uspejo pogosto razvijejo občutek krivde. Vse to so razlogi, da naj bi proizvajalci avtomobilov v svoje reklamne oglase vse pogosteje vključevali otroke.
Ne starši, otroci kupujejo avtomobile
Raziskava ameriške spletne strani namenjene družinam (The Family Room) je pokazala, da kar 57 odstotkov staršev pri odločitvi o nakupu novega avtomobila v to vključi svoje otroke. Proizvajalci naj bi se zato nagibali k temu, da v svoje reklamne oglase vse pogosteje začnejo vključevati otroke.