Raziskava je dokazala, da so v primeru prometnih nesreč poškodbe žensk drugačne kot pa moških. Na britanski univerzi Plymouth so pregledali podatke kar 70.000 pacientov, ki so jih med leti 2012 in 2019 sprejeli v bolnišnice zaradi hudih poškodb v prometni nesreči.
Statistično je precej večja verjetnost, da bo moški udeležen v nesreči, zato so tudi večkrat sprejeti v bolnišnico. A hkrati raziskava dokazuje, da je pri ženskah občutno večja verjetnost, da po nesreči ne bodo mogle same zapustiti vozila in bodo ostale ujete v njem. Takšnih je bilo do 16 odstotkov žensk, zajetih v raziskavi, a le sedem odstotkov moških.
Ženske so namreč utrpele več poškodb hrbtenice, medenice in kolkov, medtem ko je pri moških večja verjetnost poškodb prsnega koša, glave in okončin, ugotovitve povzema Guardian. Po mnenju ene od avtoric raziskave Lauren Weekes je prav narava poškodb glavni razlog, da ženske ostanejo ukleščene v vozilu in potrebujejo specifično pomoč reševalcev.
Fiziologija ženskega teelesa pa ni edini razlog za drugačno naravo poškodb. Zelo pomemben dejavnik po mnenju raziskovalcev je tudi način, kako si ženske nastavijo sedež. Tega v nasprotju z moškimi zelo pogosto pomaknejo zelo blizu volana, kar je v primeru nesreče zelo pomemben faktor za morebitne poškodbe in otežen izstop iz vozila.
Rezultati obsežne študije so pomembni tudi za izdelovalce avtomobilov. Avtorji so prepričani, da bi morali pri zasnovi avta razliko med spoloma precej bolj upoštevati, prav tako pa bi morali teste trčenja opravljati tudi z lutkami, ki simulirajo žensko telo.
'Avtorji so prepričani, da bi morali pri zasnovi avta razliko med spoloma precej bolj upoštevati, prav tako pa bi morali …