Vodja produktov pri BMW Henrik Wanders je v Ženevi za Car&Driver spregovoril tudi o naslednjem članu podznamke "i", ki naj bi na ceste prišel do konca tega desetletja.
"Razmišljamo o novem i modelu, s katerim bi nagovorili družine. To pa pomeni, da bi moral biti sposoben biti prvi avto pri hiši." Serijski BMW i3 je denimo tipični drugi ali celo tretji družinski avto. "Še vedno se trudimo pri razoju uporabnega koncepta, vsekakor pa mora svoje povedati trg in ne mi," je dejal Wenders. Zato tudi še ni znano, ali bo naslednji električni BMW prišel kot karavan, križanec, suv ali mešanica vsega naštetega.
Je pa gotovo, da bodo zaradi lahke gradnje tako kot pri i3 pri karoseriji uporabili CFPR vlakna (z ogljikovimi vlakni obogatena plastika), ki je za okoli 30 ostotkov lažja od aluminija in kar 50 odstotkov od jekla. Podvozje bo verjetno iz aluminija.
In pogon?
"Dokler bo doseg baterij še tako omejen, bo podaljševalnik dosega še nekaj let igral zelo pomembno vlogo. Nepotreben pa bo postal v tistem trenutku, ko bodo baterije imele doseg klasičnih motorjev z notranjim izgorevanjem," je Wanders pojasnil strategijo razvoja, ki se giblje v smeri ničelnih emisij.
BMW sicer še ni potrdil, kako bo ime novincu, a najbolj logično družinsko ime bi bilo i5.
dezurni@zurnal24.si