Napredni Up! Lite

Foto: Žurnal24 Štirisedežnik predstavlja idejo moderno zasnovanega in tehnološko obloženega mes Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Študija Up! Lite je po zagotovilih VW najvarčnejši štirisedežnik na planetu s porabo 2,44 litra na 100 km.
Oglej si celoten članek

O konceptih malih mestnih avtomobilčkov z imenom Up! je bilo v zadnjih dveh letih že veliko slišanega, na pravkar odprtem salonu v Los Angelesu pa so Nemci predstavili še eno, najdaljšo različico Up! Lite.

Štirisedežnik s hibridnim pogonom se lahko pohvali s povprečno porabo 2,44 l/100 km.

Pogon sestavljajo kombinacija motorja TDI, elektromotorja in 7-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (DSG). Dvovaljni turbodizelski motor, 0,8-litrski TDI, ima moč 38 kW (51 KM), elektromotor pa 10 kW in je zasnovan kot impulzni zagonski modul (zaganjalnik, alternator in e-pogon). Ta skrbi za razbremenitev motorja TDI, za dodatno moč in za regeneracijo kinetične energije (rekuperacija). Ko je potrebna maksimalna moč (na primer pri hitrem pospeševanju), motor TDI in elektromotor skupaj zagotavljata 48 kW (65 KM).

Foto: Žurnal24

 

 

Krajše relacije je mogoče prevoziti tudi zgolj na elektriko, za varčevanje z energijo skrbi tudi sistem stop&start.

Velik poudarek je dan aerodinamiki, saj je količnik zračnega upora le 0,237. Tudi sicer ima ta 3,84 m dolga, 1,40 m visoka in 1,60 m široka študija futuristično podobo. V primerjavi s študijo E-Up!, ki je bila letos predstavljena na mednarodnem avtosalonu v Frankfurtu, je po eni strani nižja, po drugi strani pa zaradi strožjih zahtev glede aerodinamike daljša. Tako je že skorajda primerljiva s Polom (3,98 m). Masa vozila je 685 kilogramov. Na podlagi vseh teh podatkov je inženirjem uspelo izpuste CO2 v ozračje spustiti na 65 g/km.

Volkswagnova študija doseže hitrost 160 km/h, do 100 km/h pa pospeši v 12,5 sekunde.

Ne manjka internet
Študija je tudi sicer polna dobrot: mreža hladilnika se samodejno odpira in zapira ter tako prilagaja hlajenje motorja, nalogo klasičnih vzvratnih ogledal opravljajo tri kamere, ko je vozilo parkirano, se v poletnem času segreti zrak odvaja navzven (pasivno prezračevanje), voznik vse nastavitve vozila (prezračevanje, internet, telefon, MP3, video, potovalni računalnik, radio) upravlja preko zaslona na dotik.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.