Kako zelo smo se na DoberAvto.si razveselili tega oglasa! Takšen BMW M3, letnik 1995, je namreč prava redkost! Ker gre avto, ki mu bo cena samo še rastla in je zato odličen tudi kot naložba.
Namig… Namesto v bitcoine vložite 33 tisočakov v avto, ki ga lahko ob lepih nedeljskih popoldnevih tudi zapeljete. Seveda z občutkom, saj gre za avto, ki v limuzinski izvedbi, s 3.2 litrskim popolnoma originalnim motorjem in ročnim menjalnikom predstavlja biser tehniške zgodovine. Atmosferski vrstni šestvaljnik namreč zmore za takratne čase izjemnih 321 'konjev' in s tem preseže čarobno mejo več kot 100 'konjev' na liter prostornine, ki še danes velja za precejšnji dosežek.
BMW M3 v oglasu krasi prva, torej povsem originalna modra metalna barva »estoril blau«, ki jo boste težko našli nedotaknjeno, poleg tega pa ima tudi polno servisno zgodovino, ki jo je do 180.000 km nabiral na uradnem BMW servisu. Ta dokazuje tudi, da avtomobil nikoli ni bil karamboliran in da je povsem originalen, kar je za avtomobil tega tipa povsem redko. BMW-je M3 so njihovi lastniki namreč radi »frizirali«, na njih vgrajevali neoriginalna platišča in izpuhe, jim nižali podvozja in podobno.
Nekaj zgodovine
S takšnim avtom gotovo vedno kupite tudi nekaj zgodovine ali bolje rečeno izročila. To pri tej uspešnici sega v leto 1981 in to v sam zahteven in neprizanesljiv avtomobilski šport. BMW je namreč takrat potreboval avtomobil, s katerim bi tekmoval v nemškem prvenstvu turnih avtomobilov DTM in bi ustrezal FIA specifikacijam za skupino A. Odločili so se, da bo za ta namen najbolj primeren BMW serije 3 E30. A ker je moral biti dirkalnik po pravilih FIA podkrepljen s serijo vsaj 3.000 cestnih športnih avtomobilov, so, kot se je to zgodilo že večkrat v avtomobilski zgodovini, »civilni« BMW serije 3 E30 nadgradili v cestni dirkalnik BMW M3 E30 in s tem ustvarili legendo.
Avto, ki je leta 1985 stal na prizorišču ženevskega avtomobilskega salona, je bil precej drugačen od serijske trojke. Na zunanjosti je izstopal predvsem precej zajeten spojler, spredaj so dodali spliter, malce bolj napihnjeni pa so bili tudi blatniki. V bistvu so bili novi vsi karoserijski deli razen pokrova motorja, strehe in sončne strehe. Spremenjen je bil tudi naklon zadnjega stekla, da je zrak bolje tekel k spojlerju. Povsem drugačno je bilo tudi bolj športno podvozje, za veselje pa je skrbel predvsem 2,3-litrski štirivaljnik z močjo 192 'konjev', ki je poskrbel, da je BMW M3 v manj kot sedmih sekundah dosegel 100 kilometrov na uro.
BMW M3 prve generacije je bil od leta 1988 na voljo tudi kot kabriolet, predvsem pa je bil na voljo v več še bolj nabritih izvedenkah, ki so dodobra ustoličile njegov ugled športne limuzine. Seveda pa so k temu pripomogle tudi številne zmage v avtomobilskem športu, ne le na prvenstvih turnih avtomobilov, ampak tudi na rallyjih. Nič nenavadnega torej ni bilo, da so jih do leta 1991 izdelali skoraj 18 tisoč in da se je v zgodovino vpisal kot eden najbolj ikoničnih športnih avtomobilov.
Dodatek finese
In kot takšen je bil tudi odlična popotnica za drugo generacijo, v katero spada tudi naš BMW M3, in se je ob predstavitvi leta 1992 precej oddaljila od prve. BMW M3 druge generacije je namreč bil večji, težji in bolj razkošno opremljen od predhodnika. Vendar pa je bil novinec kljub drugačni filozofiji še hitrejši. Za to je bil zaslužen predvsem motor, 3-litrski šestvaljnik z močjo 240 'konjev', ki je M3 v približno 5,6 sekunde pognal do stotice, dobro sekundo hitreje kot predhodnik torej.
Vendar pa BMW M3, ki je v ponudbi v oglasu, ni prav ta M3, saj je ta imel tri vrata. BMW je leta 1995 končeval proizvodnjo BMW-ja M5 generacije E34 in ker zanj ni imel primernega naslednika, so se vodilni odločili, da ga bo vsaj začasno nadomestil kar petvratni BMW M3. Ta se od trivratnega M3 sicer ni razlikoval le po dvoje dodatnih vrat, ampak je bil zamišljen tudi kot bolj konservativen in prefinjen model, ki so mu namenili tudi malce mehkejše podvozje. Razlika med njima je bila torej nekako takšna kot danes med BMW-jema M3 in M4.
Hkrati pa sta obe varianti, in kabrioletni M3, doživeli še eno spremembo. 3-litrskega je namreč nadomestil 3,2-litrski šestvaljnik, ki je bil plod BMW-jevega sodelovanja z McLarnovo ekipo formule 1. Novi motor ni bil le močnejši, saj je razvijal moč 321 'konjev' , ampak je po novem sodeloval s šeststopenjskim menjalnikom, s katerim sta BMW M3 do stotice pognala v vsega 5,2 sekunde, torej še malce hitreje kot stari motor. In takšen je tudi BMW M3, ki se ponuja v oglasu na portalu DoberAvto.net.
Več o BMW-ju M3 v ponudbi pa si lahko preberete v oglasu na DoberAvto.net, kjer najdete vse podrobnosti in zelo bogat opis prodajalca.
hm pri opisu sem zasledil eno malenkost da naj bi imel mehur od rje.. nja, glede investicije.. greš mal ga …
Jst čakam 4x4 elektro zverinice....to bo en čist drug svet in ne več to hrumenje in smrdenje po bencinu in …
tepec si ti in jaz tudi , imel sem ga zelo lepega brez rje in dober motor ,kupil v Italiji …