Renault je prenovo družine modelov novi mégane zaokrožil z najzapeljivejšim modelom CC (coupe-cabriolet).
Glavna poudarka pri novincu sta privlačen videz, h kateremu pripomore velika panoramska steklena streha, in za šest centimetrov naprej pomaknjeno vetrobransko steklo, ki v praksi omogoča lažje vstopanje na prva in zadnja sedeža, hkrati pa zagotavlja še več užitka med vožnjo. Namenjen je štirim potnikom, ki jih pri odprti strehi do 90 kilometrov na uro zaradi serijske vgradnje protivetrnega stekla za vzglavnikom zadnjih sedežev vrtinčenje vetra ne bo motilo. V primerjavi s predhodnikom je potnikom namenjeno več prostora, saj je novi CC v dolžino zrasel za 13 centimetrov. Prtljažni prostor ob dvignjeni strehi premore razkošnih 417 litrov prostornine, ob zaprti strehi volumen pade na 211 litrov, kar pa se je v praksi izkazalo povsem dovolj za prevoz tudi treh manjših kovčkov.
VEČ O NOVEM MEGANU CC SI PREBERITE TUKAJ. BILI SMO NA MEDNARODNI PREDSTAVITVI.
Na voljo le najvišja stopnja opreme
Nivo opreme je zgolj najvišji dynamique, ki med drugim vključuje varnostne sisteme ABS, ESP, kartico Renault za prostoročno upravljanje, samodejno klimatsko napravo z ločenim uravnavanjem, brisalnika s senzorjem za dež, pomoč pri parkiranju zadaj, regulator in omejevalnik hitrosti, steklo proti vrtinčenju zraka, 17-palčna platišča iz lahke litine, sistem za prostoročno telefoniranje, USB-priključek, radio 3D sound by Arkamys, ... Na seznamu opreme za doplačilo so ostali sledljiva biksenonska žarometa s sistemom za čiščenje (+880 evrov), usnjeno oblazinjenje v treh barvah – bež, temno ali rdeče-črno (+ 900 evrov) –, navigacijski sistem Carminat Tom Tom s kartografijo Evrope (+ 570 evrov), kovinska barva (+ 460 evrov) ...
Prvič z dvojno sklopko
Renault je slovenskim voznikom namenil dva bencinska in dva dizelska agregata. Osnovni bencinski motor je 1.6 16V (81 kW/110 KM), močnejša različica, za katero predvidevajo, da bo največ povpraševanja, pa je 1,4-litrski TCe turbo bencinski motor moči 96 kW/130 KM. Močnejši med dizelskima agregatoma bo 1,9-litrski dCi s 96 kW/130 KM, šibkejši, ki bo opcijsko na voljo tudi s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko (EDC), pa bo 1,5-litrski dCI (81 kW/110 KM).
Letos naj bi zaradi poznega začetka prodali okoli 60 vozil, številka pa naj bi prihodnje leto poskočila. Najcenejši je šibkejši bencinski motor, za katerega je treba odšteti 24.100 evrov, turbobencinar je dražji in stane 25.500 evrov. Dizelski dCi 110 v osnovi stane 26.100 evrov, v kombinaciji s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko pa 27.300 evrov. 50 evrov manj boste odšteli za 1,9-litrski dizel s 96 kW/130 KM.