Na spletu smo našli več kot 1000 zadetkov za oglas za vozilo, ki stane 500 evrov in manj. Iz izbora smo odstranili vozila, ki so bila prvič registrirana pred letom 2000. Izbor je še vedno pester, saj je na prodaj preko 200 vozil.
Potencialni kupci lahko izbirajo med vozili najnižjega segmenta, do karavanov D avtomobilskega segmenta. Prvi imajo po večini navedenih manj prevoženih kilometrov, kot večji avtomobili, med katerimi je kar nekaj takih, ki so opremljeni tudi s klimatsko napravo. Manjši avtomobili so v veliki večini opremljeni zelo skopo in so tudi brez klimatskih naprav.
Korejci, Italijani, Francozi ...
Prevladujejo korejske znamke, Daewoo, Kia in Hyundai ter vse tri francoske znamke. Veliko je cliov, peugeotov 206, xsar in saxojev. Med večjimi modeli je nekaj ford mondeov in lagun, velika izbira je pri Italijanih, kjer prevladujejo modeli Alfe Romeo in Fiata: uno, punto in bravo, pri Fiatu smo med vsemi oglasi našli najmlajši avtomobil, ki ga je možno kupiti - model brava z letnico 2003.
Nemških modelov, razen Oplovih aster in cors, je malo. Nekaj golfov četrte generacije in polov. Še manj je modelov premium znamk. Našli smo le nekaj volvov.
Nekateri z garancijo
Veliko večino avtomobilov prodajajo lastniki sami, nekaj pa je tudi avtomobilov v ponudbi avtomobilskih salonov. Tam je nakup še najbolj varen, saj prodajalec zagotavlja, da so vsa vozila tehnično pregledana, nudijo pa tudi možnost dodatne podaljšane garancije, menjavo staro za staro, staro za novo, odkup vozil ...
Pred nakupom po strokovno mnenje
Pri vozilih, ki so na prodaj na spletu in stanejo manj kot 500 evrov, boste težko preverili zgodovino vozila, če ravno ne poznate lastnika vozila ali ste njegov sorodnik. Nekateri ponujajo servisne knjižice, a le do določenega števila prevoženih kilometrov (na primer 130.000 kilometrov), za kasneje pa pri prodaji kot dokazilo o vzdrževanju prilagajo račune za servise, oziroma material, ki je bil porabljen za servisiranje.
Kakšne izkušnje imajo s tovrstnimi vozili na AMZS, kjer se z njimi srečujejo na tehničnih pregledih, oziroma ponujajo strokovno mnenje in pregled rabljenega vozila pred nakupom ali prodajo. Storitev vsebuje pregled vseh avtomobilskih sklopov in sicer karoserije, podvozja, nadvozja, notranjosti, hladilnega, električnega in zavornega sistema, motorja in krmiljenja motorja, krmiljenja, vzmetenja, prenos moči, koles in pnevmatik. Stranke se lahko odločijo še za bolj podroben pregled, ki poleg zgoraj navedenega zajema še pregled dokumentacije vozila, klimatske naprave in testno vožnjo.
"Vozila v cenovnem razredu do 1000 evrov so najpogosteje v "slabem stanju", a "tehnično ustrezna", pojasnjuje vodja AMZS poslovne enote Ljubljana Janez Žužek in dodaja, da strošek popravila omenjenega vozila v veliko primerih doseže tudi samo vrednost. Najpogostejše napake, ki jih opažajo pri AMZS so na podvozju, zavorah in tesnosti posameznih sklopov vozila.
Žužek vsem, ki kupujejo tovrstna vozila svetuje: "Dejstvo je, da potencialni kupec takega vozila lahko vizualno preveri vozilo, npr: stanje pnevmatik, itd. Za podrobni pregled rabljenega vozila pred nakupom priporočamo, da ga opravi strokovnjak."
ti si totalen bedak!!! jst sm kupu avto za 300€ in vsak tehnični je naredil brez problema, in v treh …
gledat je treba da nima rje, pa kilometre, vse ostalo na mašini se zamenja, se pravi da veliko moraš še …
Nikoli več ne grem na AMZS na pregled avtomobila pred nakupom. Na pregledu so rekli da je avto bp, da …