Audi je prvi med premium znamkami vstopil v segment malih suvov, oziroma športnih terencev. Prav zato si obetajo, da bo večina kupcev, ki si bodo izbrala Q2, novih za to nemško znamko. Pri Audiju verjamejo, da jim bo sledila tudi konkurenca.
Za vstop v ta razred vozil so se odločili na podlagi prodajnih številk. SUV modeli prevladujejo v ponudbi premium proizvajalcev vozil. Že prihodnje leto verjamejo, da bo vsaki drugi nov premium avto prodani pri nas SUV in vsaj v bližnji prihodnosti se trend prevlade še ne bo končal.
Netradicionalni Audi
Q2 je povsem nova zgodba za Audi. Na to nakazuje že nov oblikovalski slog z veliko heksagonalno masko, evolucijo LED podpisa, kratkimi previsi, padajočo streho in za Audi netradicionalno oblikovanimi zadnjimi lučmi.
Poudarek je na prilagajanju. Karoserija je sestavljena hibridno iz različnih materialov, z različnimi tehnikami spajanja. Posebnost zunanjosti je C stebriček, ki si ga lahko kupec omisli v različnih barvah. Serijsko so na voljo halogenski žarometi, opcijsko pa polni led prilagodljivi žarometi.
Videz vozila je bolj športen in agresiven. Dizajn je sestavljen iz mnogokotnih površin, ki jih najdemo po vsem vozilu, celo na rešetki hladilnika. Oblikovnost se deli po željah kupcev na dve vrsti opreme, za tiste, ki prisegajo na estetiko, oziroma tiste, ki jim je bliže športni videz; videz pa je možno dograditi z design selection in s line športnim paketom;
Oprema iz večjih Q-jev
Notranjost je sodobna in digitalizirana, je manj obremenjena s stikali kot v večjih Q-jih, zato se lahko voznik bolje posveti sami vožnji. Na izbiro je virutalni kokpit, vsebuje tudi head-up display in 12,3-palčni zaslon. City AEB je serijski, tu so še radarski tempomat, asisstenca za gnečo in za prečni promet ... MMI je opcijski, v notranjosti je moč ustvariti tudi wifi dostopno točko, ali pa si omisliti premium ozvočenje, saj so k sodelovanju povabili tudi priznanega Bang & Olufsen proizvajalca zvoka.
Na izbiro sta dve vrsti sedežev in kopica možnosti izbire oblazinjenja, barvnih poudarkov, dekorativnih elementov v različnih barvah in izvedbah površin.
Za boljše vzdušje poskrbi razširjena ambientalna osvetlitev. Prtljažnik meri od 405 do 1050 litrov, če so podrti zadnji sedeži, ki jih lahko podiramo v dveh konfiguracijah 60/40 ali 40/20/40.
Trivaljni in štirivaljni motorji
Kupci lahko izbirajo med šestimi motorji, med njimi je tudi motor z oznako ultra, ki označuje Audijeve modele z najmanjšimi izpusti CO2 v ozračje. Vstopni je turbo trivaljnik z enim litrom prostornine in 85 kilovatov moči (116 KM), sledi mu štirivaljni 1,4 litrski bencinski motor z 110 kilovatov moči (150 KM) z možnostjo izklopa dveh valjev. Prihodnje leto bo na voljo še dvolitrski TFSI motor s štirikolesnim pogonom quattro.
Dizelska TDI motorja imata prostornino 1,6-, oziroma 2,0-litra. 1,6-litrski s pogonom na prednji kolesi razvije 85 kilovatov moči (116 KM), dvolitrski motor pa 110 kilovatov moči (150 KM), oziroma 140 kilovatov moči (190 KM). Slednji je na voljo zgolj s pogonom quattro.
Menjalnika sta bodisi šeststopenjski ročni ali sedemstopenjski S-tronic.
Cene se začnejo pri 24.600 evrih, kolikor stane 1,0-litrski trivaljnik z osnovno opremo (Basis), oziroma 25.900 evrov za osnovno opremo (basis) in dizelski 1,6-litrski motor.
Pri Audiju so že po tradiciji za slovenske kupce pripravili poseben paket opreme (Media), ki ga cenijo na 2.430 evrov in prinaša 35 odstotni prihranek na vrednost paketa, ki je brez akcijske cene vreden 3.740 evrov.