Poganja jo 1,6-litrski bencinski motor EcoBoost z močjo 182 KM in navorom 240 Nm, ki jo požene od 0 do 100 km/h v 6,9 sekunde, poraba pa kljub temu ne presega 5,9 l/100 km pri izpustih CO2 138 g/km. Največja hitrost znaša 220 km/h.
Ford novinki namenil novo krmiljene, vzmetenje, zavorne komponente, sestavo in nastavitve. Izboljšan je fordova različica sistema za nadzor vektorjev navora in elektronski sistem za stabilnost vozila. Nova športna Fiesta je naslednica legendarnih Fiestinih različic XR2, XR2i, RS1800, RS Turbo in ST prve generacije. Za hitrejši pospešek poskrbi Fordov turbomotor EcoBoost z dvojnim neodvisnim krmiljenjem ventilov, s katerim je končna hitrost Fieste celo večja kot pri modelu 2002 Ford Focus ST170.
Novi model za Evropo je opremljen z novo trapezoidno masko pred hladilnikom s satovjem in izrazitim zadnjim difuzorjem. Del kontrastne notranjosti so tudi športni sedeži Recaro, ki so prvič vključeni že v standardni paket opreme.
Del opreme je forodova funkcija MyKey, ki staršem omogoča vzpodbujanje varne vožnje in omejitev izpostavljenosti mladih voznikov tveganjem za volanom. Prav tako je na voljo tudi Fordov sistem povezav v vozilu z glasovnim upravljanjem SYNC s funkcijo za pomoč v sili, ki potnike v primeru nezgode neposredno poveže s klicnim centrom lokalne reševalne službe.
Najhitrejša fiesta že na proizvodnem traku
Ford je v Kölnu zagnal proizvodnjo nove fieste ST, ki jo je razvil oddelek Ford Team RS, evropski del Fordove skupine za globalna športna vozila (Global Performance Vehicle).